arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

دل تو دل سیمئونه نبود: بازی را لغو می‌کنند

دیگو سیمئونه دیشب آرام و قرار نداشت و از بیم اینکه داور دربی را لغو کند، با خواهش و تمنا درخواست آرامش از هوادران افراطی اتلتیکو داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همانند دربی‌های قبلی مادرید، این بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید نیز از جنجال مستثنی نبود. این بار جرقه از وینیسیوس نبود، بلکه سوژه اولتراهای اتلتیکو، تیبو کورتوا بود. ادر میلیتائو در دقیقه 68 دروازه میزبان را باز کرد و چند ثانیه بعد باران اشیای مختلف بر روی گلر بلژیکی شدت گرفت و این موضوع داور بازی، بوسکتس فرر، را مجبور کرد بازی را متوقف کند و بازیکنان را به رختکن بفرستد. بازی 20 دقیقه بعد از سر گرفته شد.

بعد از تعلیق بازی، خوزه ماریا خیمنز، کوکه و دیگو سیمئونه ابتکار عمل را به دست گرفتند و به سمت افراطی‌ها رفتند تا با سران گروه صحبت کنند و از آنها خواستند که پرتاب اشیا را متوقف کنند.

2088497

سیمئونه به اولتراها چه گفت؟

 

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو در فاصله چند متری با اشاره به سر، اصرار داشت که آنها باید منطقی رفتار کنند و مرتب تکرار می‌کرد، آرام باشید، آرام باشید. ال‌چولو می‌گفت: «اینجا خانه ماست، در خانه که نباید اینطور رفتار کنیم. منطقی باشید وگرنه همه چیز به ضرر ما تمام می‌شود.»

2088496

گفت‌وگوی خیمنز با چند هوادار صریح‌تر بود اما افراطی‌ها که ماسک بر صورت داشتند، روی موضع خود اصرار داشتند: «تقصیر کورتوا بود. او خودش بعد از گل شادی تحریک‌آمیز انجام داد. حرکت ما در واکنش به رفتار خود او بود.»

سیمئونه که به شدت نگران بود کمی به عقب برگشت و انگار که چیزی یادش آمده باشد برگشت و دوباره شروع به صحبت کرد. او بعد از اطمینان از اینکه قائله خاتمه خواهد یافت، به رختکن رفت تا با بازیکنانش صحبت کند.

2088498
نظرات بینندگان