arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

فرمانده سپاه کربلا: انفجار در ساخت فیلم جنگل کنترل شده بود / لاستیک آتش زده شد تا درختی آتش نگیرد / اقدامی مغایر با پروتکل محیط زیست صورت نگرفته

فرمانده سپاه کربلا گفت: در ساخت فیلم جنگل، لاستیک آتش زده شد تا درختی آتش نگیرد؛ ‌اقدامی مغایر با پروتکل محیط زیست صورت نگرفته است، همچنین انفجار نیز کنترل شده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: فرمانده سپاه کربلا گفت: در ساخت فیلم جنگل، لاستیک آتش زده شد تا درختی آتش نگیرد؛ ‌اقدامی مغایر با پروتکل محیط زیست صورت نگرفته است، همچنین انفجار نیز کنترل شده بود.
 
سردار سیاوش مسلمی دوشنبه، ۲ مهر در نشست خبری دومین کنگره ملی ۱۴۵۰۰شهید سرافراز استان مازندران و هفته بزرگداشت دفاع مقدس که ساختمان ستاد مرکزی کنگره شهدای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون از برگزاری کنگره شهدای مازندران استقبال خوبی انجام شد و ۵۰۰ خانه محروم ساخته و یا بازسازی شده است.
 
وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: عناوین برنامه‌ها شامل، به «هفت تپه» بر می‌گردیم، اجلاسیه مدال عشق پهلوانان کشتی در مجموعه شهید سلیمانی، اجلاسیه دانشجویان و فرهیختگان، دانش آموزان و فرهنگیان تحت عنوان «همکلاسی آسمانی»، در سالن شهید سلیمانی برگزار می‌شود.
 
سردار مسلمی از برپایی نمایشگاه هوا فضا و دفاع مقدس خبر داد و افزود: در حال نوشتن ‌فیلمنامه شهید تورانی هستیم که این سریال ساخته شود.
 
وی با بیان اینکه امسال ۸ استان در حال برگزاری کنگره شهدا هستند که برخی در تابستان، پاییز و زمستان برگزار می‌کنند، تصریح کرد: مازندران تنها استانی که توانست نمایشگاه کتاب دفاع مقدس را برگزار کند.
 
وی از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در قائمشهر خبر داد و افزود: این نمایشگاه از ۸ تا ۱۳مهر با حضور ۱۲۰ناشر ملی و پنج ناشر بین‌المللی برگزار خواهد شد و همچنین ۲ نمایشگاه عفاف و حجاب و لوازم التحریر نیز با ۶۰ غرفه از البسه‌های ایرانی و اسلامی و نوشت افزار نیز دایر می‌شود.
 
سردار سیاوش مسلمی در رابطه با خبر منعکس شده آتش سوزی جنگل برای ساخت فیلم گفت: تمام‌ مکاتبات قانونی با مسوولین‌ محلی انجام شد و تمام امکانات ایمنی انجام شده و هیچ آتش سوزی از درختان انجام نشده است.
 
وی گفت: در ساخت فیلم، لاستیک آتش زده شد تا درختی آتش نگیرد؛ ‌اقدامی مغایر با پروتکل محیط زیست صورت نگرفته است، همچنین انفجار نیز کنترل شده بود.
 
فرمانده سپاه کربلا گفت: این فیلم در حوزه جنگل‌های مازندران در حال ساخت است و کار فیلم‌برداری ۱۵ مهر به پایان می‌رسد.
 
سردار مسلمی افزود: بازدید میدانی توسط محیط زیست مازندران انجام شد و هیچ آسیبی به محیط زیست ‌و درختان مشهود نبود.
نظرات بینندگان