arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۷ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

دادستان کل کشور: ساماندهی مقوله ممنوع‌الخروجی‌ در حال انجام است

دادستان کل کشور با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه ناظر بر ضرورت ساماندهی فوری مقوله ممنوع‌الخروجی‌ها اظهار کرد: تاکیدات لازم را انجام داده‌ایم که نظارت‌های لازم انجام شود تا فردی به‌صورت بلاوجه در حالت ممنوع‌الخروج باقی نماند و به محض برطرف شدن مشکل، ممنوع الخروجی وی برداشته شود؛ البته به این نکته هم باید توجه داشته باشیم که همه احکام ممنوع الخروجی از ناحیه قوه قضاییه صادر نمی‌شود، بلکه این احکام از ناحیه اجراییات ثبت، بانک‌ها، مالیات و ... نیز صادر می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایسنا: دادستان کل کشور گفت: پیگیری‌ها و اقدامات در خصوص ساماندهی مقوله ممنوع‌الخروجی‌ها، به‌صورت «به روز» در دادستانی کل در حال انجام است.
 
در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام «موحدی» با بیان اینکه حادثه پیش‌آمده در معدن طبس، چهارمین مورد از حوادث مربوط به معادن طی یک سال گذشته بود، گفت: پیگیری‌های دادستانی کل کشور در خصوص حادثه معدن طبس که از نخستین ساعات وقوع این اتفاق آغاز شد، همچنان با جدیت ادامه دارد؛ در زمینه پیگیری حقوق افراد فوت شده در معدن طبس و خانواده‌های آنها، دادستانی کل کشور با قاطعیت پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد.
 
دادستان کل کشور با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه ناظر بر ضرورت ساماندهی فوری مقوله ممنوع‌الخروجی‌ها اظهار کرد: تاکیدات لازم را انجام داده‌ایم که نظارت‌های لازم انجام شود تا فردی به‌صورت بلاوجه در حالت ممنوع‌الخروج باقی نماند و به محض برطرف شدن مشکل، ممنوع الخروجی وی برداشته شود؛البته به این نکته هم باید توجه داشته باشیم که همه احکام ممنوع الخروجی از ناحیه قوه قضاییه صادر نمی‌شود، بلکه این احکام از ناحیه اجراییات ثبت، بانک‌ها، مالیات و ... نیز صادر می‌شوند.
 
وی گفت: پیگیری‌ها و اقدامات در خصوص ساماندهی مقوله ممنوع‌الخروجی‌ها، به‌صورت «به روز» در دادستانی کل در حال انجام است.
نظرات بینندگان