arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۱ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

ویدیو / رییس دفتر رهبری: قاتل عجمیان که محکوم به اعدام شد فریاد مدعیان حقوق بشر در غرب بلند شد ولی امروز در برابر کشتار کودکان در غزه خفه شده‌اند

محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبری گفت: روح الله عجمیان را در کرج مثله کردند و دست و پایش را گرفتند و در خیابان کشاندند و شهید کردند. قاتل او را گرفتند و طبق قوانین شرع مقدس، محاکمه کردند و طبیعی است که محکوم به اعدام شود و محکوم به اعدام شد.  فریاد اینها در غرب بلند شد که وای از حقوق بشر و چه کردند و چه کردند آن هم در مواجهه با یک قاتل.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین رونمایی از طرح های عدالت آموزشی و پرورشی بنیاد مستضعفان گفت: روح الله عجمیان را در کرج مثله کردند و دست و پایش را گرفتند و در خیابان کشاندند و شهید کردند. قاتل او را گرفتند و طبق قوانین شرع مقدس، محاکمه کردند و طبیعی است که محکوم به اعدام شود و محکوم به اعدام شد.  فریاد اینها در غرب بلند شد که وای از حقوق بشر و چه کردند و چه کردند آن هم در مواجهه با یک قاتل. در غزه این همه آدم نه تنها بزرگسال بلکه کودکان و شیرخوارگان و نوزادان را کشتند و این آقایان مدعی حقوق بشر هیچ حرفی نمی‌زنند و خفه شدند.

 

نظرات بینندگان