arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

کابوس بارسا: شاید دوری تراشتگن خیلی طولانی شود

مصدومیت مارک آندره تراشتگن شاید خیلی بیشتر از حد انتظار بارسلونا طولانی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لالیگا روبروی ویارئال به میدان رفت و توانست در یک بازی پر گل و تماشایی با نتیجه ۱-۵ برابر این تیم به پیروزی برسد و با حفظ روند بردهایش در فصل جدید سه امتیاز دیگر را هم در این بازی از آن خود کند.

اما اتفاق تلخی که در جریان این بازی رخ داد باعث شد که کام بازیکنان، کادر فنی، مدیران و هواداران این تیم تلخ شود و این پیروزی چندان برایشان اهمیتی نداشته باشد. تراشتگن در این دیدار به شدت مصدوم شد و در حالی که اشک می‌ریخت و فریاد می‌زد روی برانکارد زمین بازی را ترک کرد و مشخص بود که مصدومیتش بسیار جدی است.

این بازیکن بلافاصله راهی بیمارستان شد و پس از انجام آزمایشات اولیه گفته شده است که او بار دیگر از ناحیه رباط کشکک زانو دچار مصدومیت شده و این رباط به صورت کامل پاره شده است، اتفاقی که پیش از این در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ هم برای او رخ داده و باعث مصدومیتش شده بود.

حالا داوید باراستگی که در سال ۲۰۲۰ تراشتگن را جراحی کرده بود اظهارات تلخی را برای بارسایی‌ها مطرح کرده است. او در گفتگو با خبرنگاران درباره مصدومیت دوباره این بازیکن اظهار داشت: «اولین جراحی که ما روی او انجام دادیم هیچ ربط و شباهتی به این مصدومیت ندارد. این مصدومیت بسیار جدی‌تر است. مدت زمان دوری او از میادین به این بستگی دارد که شرایط برایش چطور پیش برود اما هشت ماه مطرح شده حداقل زمان دوری او است. این مدت می‌تواند بسیار طولانی‌تر باشد.»

نظرات بینندگان