arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

درد امانم را بریده: سه ماه دیگر، خداحافظ فوتبال!

خسوس ناواس تایید کرد که در زمستان برای همیشه از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خسوس ناواس دیگر نمی‌تواند دردهایش را پنهان کند. او هرگز کسی نبوده است که وقتی بدنش سیگنال‌های نگران‌کننده‌ای برایش می‌فرستد شکایت کرده و صدایش را بلند کند: «در ماه‌های اخیر بدون فکر کردن به آینده، فقط روی کمک به سویا یا تیم اسپانیا تمرکز کردم.»

او پیش از این از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرده و به زودی از باشگاه همه زندگی‌اش نیز خداحافظی خواهد کرد و 31 دسامبر آخرین روز قراردادش است. اگرچه مربی و هم‌تیمی‌ها، شوخی یا جدی، درباره متقاعد کردن او برای ادامه تا پایان فصل صحبت می‌کنند، ولی خسوس قبلاً تصمیم خود را گرفته است.

2083307

او در مصاحبه‌ای با رادیو کانال سور گفت: «دیگر نمی‌توانم تحمل کنم و تصمیم برای بازنشستگی‌ام را گرفته‌ام.»

بازی‌های کمی باقی مانده است که بتوانیم از فوتبال و کاریزمای ناواس لذت ببریم. حرفه‌ای که پس از 21 سال تمام خواهد شد.

مشکل لگن باعث قطعی شدن تصمیم او شده است: «چهار سال است که با این وضعیت دست و پنجه نرم می‌کنم. طاقت‌فرساست. درد بیشتر و شدیدتر می‌شود. وقتی 90 دقیقه بازی می‌کنم، دو یا سه روز نمی‌توانم خوب راه بروم. امیدوارم بتوانم تا دسامبر پیش بروم، زیرا هر بازی برایم جانفرسا شده است.»

خانواده‌اش نیز او را تشویق به بازنشستگی کار کرده‌اند. او با فوتبال سلامت خود را به خطر می‌اندازد: «زندگی من فوتبال است، می‌دانم که خیلی سخت خواهد بود. این تصمیم را گرفتم زیرا بدنم جواب نمی‌دهد. همه شما من را می‌شناسید. من فوتبال را دوست دارم، اما احساس می‌کنم دیگر نمی‌توانم آن را تحمل کنم.»

نظرات بینندگان