arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳

اعتراض پپ: شش نفر فقط هالند را گرفته بودند!

پپ گواردیولا معتقد است که دلیل بی‌اثر بودن ارلینگ هالند در بازی برابر اینتر یارگیری پرتعداد با او بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینتر شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و موفق شد در زمین حریف به تساوی بدون گل برابر این تیم دست پیدا کند و با کسب یک امتیاز از این حریف قدرتمند به خانه برگردد.

هالند در این بازی فرصت چندانی برای خودنمایی در خط حمله تیمش پیدا نکرد و این بازیکنان اینتر بودند که توانستند حرکات درخشان و خاص او را خنثی کنند و اجازه ارائه عملکرد خوب به او در زمین در این بازی ندهند و به این ترتیب نقشه‌های سیتی برای باز کردن دروازه‌شان را هم خنثی کنند.

پپ گواردیولا پس از پایان این بازی درباره ناکامی هالند در گلزنی گفت: «شش بازیکن او را احاطه کرده بودند. سه نفر از پشت و سه نفر از جلو. آنها به این شکل توانستند هالند را از جریان این بازی به صورت کامل خارج کنند. چنین وضعیتی کار را برای هر بازیکنی در زمین سخت و دشوار خواهد کرد.

فرانچسکو آچربی و الساندرو باستونی پنج متر از او فاصله داشتند. هاکان چالهان اوغلو و زلینسکی هم روبرویش بودند. این شرایط سخت است. ما سعی کردیم از فضاها استفاده کنیم. به همین دلیل ایلکای گوندوگان چند فرصت داشت اما اینتر از نظر فیزیکی از ما قوی‌تر بود. ما نیاز به بازیکنان بیشتری در خط حمله در کنار هالند داشتیم و همین کار را هم کردیم. من می‌دانستم که اینتر قرار است به این شکل دفاع کند.»

نظرات بینندگان