arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

خبر «کیهان» دروغ از آب درآمد / سفارت ایران در بیروت: شایعات منتشر شده در مورد وضعیت بینایی سفیر ایران در لبنان عاری از صحت است

سفارت ایران در لبنان اعلام کرد شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی سفیر ایران در بیروت، عاری از صحت است. پیشتر روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود نوشته بود: شنیده‌ها حاکی از آن است برخلاف ادعاها مبنی بر آسیب دیدگی سطحی سفیر ایران در لبنان، صورت و چشم های او آسیب جدی دیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سفارت ایران در لبنان اعلام کرد شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی سفیر ایران در بیروت، عاری از صحت است. پیشتر  روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود نوشته بود: شنیده‌ها حاکی از آن است برخلاف ادعاها مبنی بر آسیب دیدگی سطحی سفیر ایران در لبنان، صورت و چشم های او آسیب جدی دیده است. 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در مطلبی در صفحه خود در شبکه  اجتماعی ایکس نوشت: «سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به اطلاع هموطنان عزیز و اصحاب رسانه می‌رساند که روند درمان آقای امانی، سفیر محترم، به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.»

همسر سفیر ایران در لبنان نیز پیش از این در پیامی در شبکه ایکس اعلام کرده بود که روند درمانی امانی به خوبی پیش می‌رود.

نظرات بینندگان