arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

پولیشیچ: بازی ما مقابل لیورپول زشت بود!

کریستین پولیشیچ، ستاره میلان، به شکست سنگین ۳-۱ مقابل لیورپول، واکنش نشان داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روسونری شروعی عالی در لیگ قهرمانان داشت و در سه دقیقه ابتدایی بازی در سن‌سیرو با شوت زاویه‌دار پولیشیچ مقابل لیورپول به گل رسید.

با این حال، این برتری یک رویای کوتاه مدت بود زیرا تا پایان نیمه اول نتیجه بازی با گل‌های مشابه لیورپول با ضربات سر ابراهیم کوناته و ویرژیل فن‌دایک تغییر کرد.

در نیمه دوم مایک مانیان با آسیب دیدگی زانو از زمین خارج شد و لورنزو توریانی ۱۹ ساله جایگزین او شد و توسط دومینیک سوبوسلای گل سوم را دریافت کرد.

پولیشیچ از فروپاشی میلان خشمگین است

پولیسیچ پس از بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: «این نتیجه بد دیگری برای ماست. نمایش ما در بیشتر دقایق زشت بود. ما باید راه‌حل‌ها را پیدا کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم. ما می‌خواهیم بازی‌ها را ببریم.»

پولیسیچ ادامه داد: «در مواقعی انرژی خوبی داشتیم، اما نمی‌توانستیم در نیمه حریف موقعیتی ایجاد کنیم. آن‌ها برای ما مشکل زیادی ایجاد کردند.»

2082795

پیروزی ۴-۰ مقابل ونتزیا تنها نکته مثبت از شروع ناامیدکننده این فصل میلان است. این بدترین روش ممکن برای آماده‌سازی برای دربی دلا‌مادونینا مقابل اینتر در هفته آینده است.

پولیشیچ در پایان گفت: «شروع دشواری برای این فصل بوده است. بازی بعدی با اینتر سخت خواهد بود، ما باید همه توان‌مان را بگذاریم و اوضاع را تغییر دهیم.»

نظرات بینندگان