arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

خیبر در فولاد آره‌نا میزبان بود!

هواداران خیبر با چهار اتوبوس مسیر پنج ساعته بین خرم‌آباد و اهواز را طی کرده بودند تا در دیدار با فولاد از تیم خود حمایت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم فوتبال خیبر که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، در چهار هفته ابتدایی مسابقات از حمایت ویژه هواداران خود برخوردار بوده و آنها حتی در بازی‌های خارج از خانه نیز تیم خود را تنها نگذاشته‌اند.

نکته جالب اینکه در دیدار فولاد - خیبر که در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار می‌شد، زمانی که بازیکنان دو تیم برای گرم کردن وارد زمین شدند، تعداد هواداران تیم میهمان که با چهار اتوبوس راهی اهوار شده بودند، در ورزشگاه بیشتر بود و این باعث تعجب اعضای دو تیم شده بود.

2081831

البته هواداران فولاد به دلیل گرمای هوا در آستانه شروع مسابقه وارد ورزشگاه شدند و حمایت از تیم محبوب خود را آغاز کردند اما جو ورزشگاه در حین گرم کردن بازیکنان تاثیر بسیار مثبتی روی روحیه خیبری‌ها داشت.

این در حالی است که خیبر علاوه بر دو بازی خانگی خود مقابل سپاهان و ذوب‌آهن، در بازی خارج از خانه خود مقابل هوادار نیز از حمایت هواداران خود برخوردار بود و دو هزار هوادار برای حمایت از این تیم از خرم‌آباد راهی تهران شده بودند.

این حمایت پرشور از تیم تازه لیگ برتری شده یک آمار ویژه و یک رکورد جالب برای این تیم محسوب می‌شود که قطعا در ادامه راه نیز به اعضای این تیم کمک خواهد کرد.

2081827208182920818302081832
نظرات بینندگان