arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳

آذرباد: شیرین‌ترین سه امتیاز ممکن را گرفتیم

هافبک ذوب‌آهن از هدف اصلی این تیم برای پیروزی در دربی اصفهان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کار بزرگ هفته چهارم لیگ برتر را ذوب‌آهن اصفهان رقم زد که توانست در تبریز مقابل تراکتور پیروز شود. این سومین برد متوالی گاندوها مقابل پرشورها بود که در سه تقابل اخیرشان به دست آمد. در همین رابطه محسن آذرباد، بازیکن باتجربه ذوبی‌ها به خبرنگار ما گفت:

«فکر می‌کنم یک بازی بسیار بسیار خوب و تماشاگر پسندی از طرف هر دو تیم ارائه شد. برای ما دیداری حیاتی و خارج از خانه بود که به سه امتیازش نیاز داشتیم. در مصاف با خیبر و هوادار هم می‌توانستیم امتیاز کامل را بگیریم اما متاسفانه اینطور نشد ولی احساس می‌کنم این سه امتیاز که از تبریز گرفتیم شیرین‌تر از امتیازاتی بود که پیش از این می‌توانستیم بگیریم و نگرفتیم. تراکتور تیمی بسیار پرمهره است که چندین ملی پوش دارد و گرفتن سه امتیاز در خانه چنین تیمی کاری باارزش است.»

او درباره جو حاکم بر ورزشگاه یادگار امام تبریز ادامه داد:
«به شخصه خیلی لذت می‌برم وقتی آن همه شور و شوق مردم را در ورزشگاه‌ها می‌بینم. این حالا به صورت انگیزه یا به صورت روحیه مضاعف انرژی به همه بازیکنان منتقل می‌شود. این هواداران بازی را جذاب‌تر و لذت‌بخش‌تر کردند.»

2081305

آذرباد درباره تصمیمش برای تمدید قرارداد با ذوب‌آهن توضیح داد:
«وقتی از مس رفسنجان جدا شده بودم باید مقصد جدیدم را به نحوی انتخاب می‌کردم که هم بتوانم فوتبالم را به درستی ادامه دهم و هم از لحاظ شخصیتی شناخت مناسبی از باشگاه و کادر فنی داشته باشم و به همین دلیل ذوب‌آهن را انتخاب کردم. سال گذشته توانستیم تیم پنجم جدول شویم و با وجود پیشنهادات جدیدی که دریافت کرده بودم تصمیم گرفتم یک فصل دیگر در خدمت ذوب‌آهن باشم. تیم ما امسال هم تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها است و امیدوارم مثل فصل پیش بتوانیم امتیازات خوبی کسب کنیم و رتبه‌مان را نسبت به فصل پیش ارتقا دهیم. در کل فکر می‌کنم ماندنم در ذوب‌آهن تصمیم درستی بود.»

هافبک ذوب آهن در خصوص دیدار بعدی این تیم که دربی اصفهان خواهد بود، عنوان کرد:
«با نظر کادر فنی پس از بازی هفته چهارم یکی دو روز استراحت خواهیم داشت و سپس تمرینات آماده‌سازی برای بازی دربی مقابل سپاهان را آغاز می‌کنیم. فکر می‌کنم این بازی هم بسیار تماشاگرپسند شود و امیدوارم که دست پُر و به عنوان تیم برنده بازی را به پایان برسانیم.»

آذرباد در پایان به حمله قلبی هوادار ملوان در ورزشگاه فولادشهر اینطور واکنش نشان داد:
«متاسفانه بعد از بازی خبر فوت آن هوادار را شنیدم و خیلی ناراحت شدم. فکر می‌کنم در این دنیا هیچ چیز ارزش آن را ندارد که به‌خاطرش جان یک انسان به خطر بیفتد. انتظار داشتم رسیدگی بهتری به آن هوادار می‌شد و حتی باید جلوی ادامه بازی گرفته می‌شد. امیدوارم دیگر در فضای فوتبال شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.»

نظرات بینندگان