arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

مهاجم ایرانی احتمال زیاد برابر مونزا فیکس است؛ اینزاگی امروز اوکی نهایی را از طارمی می‌گیرد

همانطور که در روزهای گذشته نیز عنوان شده بود، مهدی طارمی احتمال فراوان در بازی فردا شب برابر مونزا از ابتدا به میدان خواهد رفت. این تصمیم تنها به خط حمله مربوط نمی شود و اینزاگی قصد دارد تا تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: در صورتی که مهدی طارمی در تمرین امروز اینتر در شرایط خوبی باشد، در بازی با مونزا فیکس خواهد بود.

همانطور که در روزهای گذشته نیز عنوان شده بود، مهدی طارمی احتمال فراوان در بازی فردا شب برابر مونزا از ابتدا به میدان خواهد رفت. این تصمیم تنها به خط حمله مربوط نمی شود و اینزاگی قصد دارد تا تغییرات زیادی را در ترکیب تیمش ایجاد کند.

علت این موضوع نیز در پیش بودن دو دیدار دشوار برای نراتزوری است. آنها باید ابتدا در اتحاد به مصاف منچسترسیتی بروند و سپس خود را برای دربی دلامادونینا و جدال برابر رقیب همشهری یعنی میلان آماده کنند. در نتیجه تصمیم منطقی، استراحت دادن به ستاره های اصلی است.

در همین خصوص، اسکای نوشته است مهدی طارمی احتمالا دومین بازی فیکسش در لباس اینتر را فردا تجربه کند. اینزاگی باتوجه به بازیهای ملی و همچنین در پیش بودن بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، فردا با تغییراتی در ترکیب تیمش را به زمین خواهد فرستاد. پاوار، باستونی، مخیتاریان و لوتارو استراحت خواهند کرد و بجای آنها بیسک، آگوستو، زیلینسکی و طارمی از ابتدا شروع می کنند.

گاتزتا دلو اسپورت نیز مطلب مفصل تری در این خصوص نوشته و با تیتر "لائوتارو مارتینز ممکن است استراحت کند و طارمی آماده جایگزینی است" یادداشت خود را آغاز کرده و در ادامه آورده است: در آستانه دیدارهای حساس مقابل منچستر سیتی و دربی میلان، تغییرات گسترده‌ای در ترکیب اینتر پیش‌بینی می‌شود. از جمله در خط دفاع، که احتمالاً باستونی روی نیمکت خواهد نشست.

اما تنها موضوع تغییرات در مورد فراتسی نیست. روز گذشته، اینزاگی شروع به بررسی دقیق ترکیب برای بازی فردا شب مقابل مونزا کرد و تغییرات احتمالی در تمامی خطوط تیم در نظر گرفته شد. به‌عنوان مثال، در خط حمله احتمال می‌رود که لائوتارو استراحت کند تا برای دیدارهای حساس مقابل منچستر سیتی و میلان آماده باشد.

اینزاگی هنوز تصمیم قطعی نگرفته و شک و تردیدها تنها پس از تمرین نهایی امروز بعدازظهر برطرف خواهند شد. شاید شرایط جسمانی مهدی طارمی که از تیم ملی ایران بازگشته نیز تأثیرگذار باشد. در مقابل، تورام به نظر می‌رسد جایگاه خود را به‌عنوان بازیکن اصلی حفظ کرده و خارج کردن او از ترکیب دشوار است.

اینزاگی امیدوار است که تورام همچنان فرم خوب خود را، مانند اواخر ماه آگوست، حفظ کند. در نتیجه، ممکن است در بازی مقابل مونزا زوج تورام و طارمی را در خط حمله ببینیم، همان ترکیبی که در هفته دوم مقابل لچه به میدان رفت. آرناتوویچ نیز آماده است، اما به نظر می‌رسد او فقط در طول بازی وارد میدان شود.

همه تصمیمات در ترکیب تیم با توجه به برنامه شلوغ هفته پیش‌رو، که شامل بازی‌های مهم با منچستر سیتی و میلان است، اتخاذ می‌شود. در خط دفاع، باستونی که دو بازی پیاپی با تیم ملی داشته است، استراحت خواهد کرد و احتمالاً کارلوس آگوستو به جای او بازی می‌کند، به‌خصوص که پالاسیوس آرژانتینی (که به لیست تیم برای بازی با مونزا دعوت شده) هنوز به‌طور کامل آماده نیست.

در خط دفاعی، احتمال بازی کردن دی‌فرای نسبت به آچربی بیشتر است و در سمت راست، پاوار نسبت به بیسک از شانس بیشتری برای حضور در ترکیب برخوردار است. احتمال دارد تغییرات به اینجا ختم نشود؛ در خط میانی، علاوه بر فراتسی، اصلانی و زیلینسکی نیز به دنبال جایگاهی در ترکیب اصلی هستند.

اصلانی به‌ویژه به دنبال جایگزینی چالهان‌اوغلو است. در سمت راست هم دومفریس که به تمدید قرارداد با اینتر نزدیک است، برای جایگاه خود تلاش می‌کند. انتخاب‌های نهایی امروز بعدازظهر انجام خواهند شد و سپس تیم برای اردو به آپیانو خواهد رفت، به‌ویژه با توجه به نزدیک بودن بازی خارج از خانه.

نظرات بینندگان