arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳

مینو خالقی فعال سیاسی اصلاح طلب: اصفهان با معضلات جانکاه و ویرانگر، نیازمند ‎استانداری با شخصیت ‎ملی، مقتدر، دارای برش و قابلیت حل مسئله است / با افراد تکراری در مناصب گذشته، روزگار اصفهان همین است / آزموده را آزمودن خطاست

مینو خالقی فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار عکسی از مازوت سوزی و آلودگی شهر اصفهان با هشتگ آزموده را آزمودن خطاست نوشت: «اصفهان استانی با معضلات جانکاه و ویرانگر، نیازمند ‎استانداری با شخصیت ‎ملی، مقتدر، دارای برش و قابلیت حل مسئله است. افراد تکراری درمناصب گذشتهِ شهرداری، فرمانداری و استانداری در استان، آنچه میدانستند انجام داده اند و روزگار اصفهان همین است.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مینو خالقی فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار عکسی از مازوت سوزی و آلودگی شهر اصفهان خواستار انتخاب استانداری با قابلیت حل مسئله شد.
 
وی در توئیتی با هشتگ آزموده را آزمودن خطاست نوشت: «اصفهان استانی با معضلات جانکاه و ویرانگر، نیازمند ‎استانداری با شخصیت ‎ملی، مقتدر، دارای برش و قابلیت حل مسئله است.
 
افراد تکراری درمناصب گذشتهِ شهرداری، فرمانداری و استانداری در استان، آنچه میدانستند انجام داده اند و روزگار اصفهان همین است.»
نظرات بینندگان