arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۲ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

حمله تروریستی به خودروی کارکنان هنگ مرزی میرجاوه؛ ۳ نفر شهید شدند / دادستان سیستان و بلوچستان: نیرو‌های مرزبانی در حال بنزین زدن بودند که افراد ناشناس مسلح تیراندازی کردند / اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی عاملان آغاز شده / جیش‌العدل (الظلم) مسئولیت حمله را برعهده گرفت

بنا به اعلام منابع آگاه ساعتی قبل در یک اقدام ناجوانمردانه خوردوی سواری پژوپارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد. در این اقدام تروریستی ۳ نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 به دنبال حمله  اشرار مسلح به نیروهای مرزبانی در میرجاوه، 3 مامور به شهادت رسیدند.
 
به گزارش «انتخاب» به نقل از خبر گزاری ها، بنا به اعلام منابع آگاه ساعتی قبل در یک اقدام ناجوانمردانه خوردوی سواری پژوپارس سفید رنگ به طرف خودروی هنگ مرزی میرجاوه تیراندازی کرد.
 
در این اقدام تروریستی ۳ نفر از پرسنل مرزبانی به شهادت رسیده و یک شهروند زخمی شدند.
 
جزئیات حادثه تروریستی میرجاوه

شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان گفت: امشب در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند. بر اثر این حمله امیر ابراهیم‌زاده،  پارسا سوزنی و محمدامین نارویی به شهادت رسیدند.

مهدی شمس‌آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امشب  در یکی از پمپ بنزین‌های شهرستان میرجاوه تعدادی از افراد ناشناس مسلح به سمت نیروهای مرزبانی که در حال بنزین زدن بودن تیراندازی کردند.

دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان افزود: در این حادثه تروریستی ۳ نفر از نیروهای مرزبانی (۲ سرباز و یک نیروی کادری) به شهادت رسیدند و یک نفر از مردم عادی که در محل حضور داشت، زخمی شد.

وی گفت: بلافاصله قاضی و بازپرس ویژه در محل حضور پیدا کرد و برای این حادثه تروریستی پرونده قضایی تشکیل شد و اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی افراد آغاز شده است.

شمس ابادی گفت: در این حادثه امیر ابراهیم‌زاده،  پارسا سوزنی و محمدامین نارویی به شهادت رسیدند.

جيش‌العدل (الظلم) مسئولیت حمله میرجاوه برعهده گرفت

گروه تروریستی جيش‌الظلم با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت تیراندازی به سمت خودروی مرزبانی هنگ مرزی میرجاوه را که منجر به شهادت سه نفر از نیروهای فراجا و همچنین مجروح شدن یک شهروند شده بود را  برعهده گرفت

نظرات بینندگان