arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳

حمایت «تیلور سوئیفت» از «کامالا هریس» چه اهمیتی دارد؟

یک سوم آمریکایی‌ها در نظرسنجی‌ها گفته بودند که نظر تیلور سوئیفت ممکن است تصمیم آن‌ها را برای حمایت از یک کاندیدا تغییر دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جماران: تیلور سوئیفت، خواننده مشهور آمریکایی از کامالا هریس حمایت کرده است؛ اقدامی که می تواند جوانان بیشتری را به سمت نامزد دموکرات ها بکشاند و شانس هریس را برای غلبه بر ترامپ افزایش دهد.

پیش از این، یک سوم آمریکایی‌ها در نظرسنجی‌ها گفته بودند که نظر تیلور سوئیفت ممکن است تصمیم آن‌ها را برای حمایت از یک کاندیدا تغییر دهد.

همچنین دونالد ترامپ به تیلور سوئیفت هشدار داده که تقاص حمایتش از کامالا هریس را خواهد داد.

حمایت «تیلور سوئیفت» از «کامالا هریس» چه اهمیتی دارد؟

 تیلور سوئیفت  با عکس گربه ای پاسخ دروغ ترامپ را داد

خواننده مطرح آمریکایی لحظاتی پس از مناظره میان هریس و ترامپ نوشت: «من در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به کامالا هریس و تیم والز رأی خواهم داد. من به هریس رأی می‌دهم زیرا او برای حقوق و مسائلی که معتقدم به یک جنگجو برای دفاع از آنها نیاز است، مبارزه می‌کند. من فکر می‌کنم او رهبری توانا و متعادل است و باور دارم اگر رهبری آرام داشته باشیم و نه پرآشوب، می‌توانیم در این کشور بسیار بیشتر پیشرفت کنیم.»

سوئیفت در بخش ابتدایی این پست اینستاگرامی که مزین به تصویری از خود به همراه یک گربه است، در مورد اطلاعات نادرست و سوءاستفاده از هوش مصنوعی بیان ابراز نگرانی کرده است، به‌ویژه در رابطه با یک ویدئوی تولید شده توسط هوش مصنوعی که او را در حال حمایت از ترامپ نشان می‌دهد. سویفت توضیح داد که این نوع دستکاری‌ واقعیت ناشی از خطرات انتشار اطلاعات نادرست است. این موضوع او را به این نتیجه رسانده است که باید در مورد مواضع واقعی خود در انتخابات آینده شفاف باشد. او تأکید کرد که بهترین راه برای مقابله با اطلاعات نادرست، گفتن حقیقت است.

نظرات بینندگان