arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳

فرهاد مجیدی: در زندگی به هر چیزی که بخواهم می‌رسم؛ هدفم این است که روزی سرمربی ایران در جام جهانی باشم / تا قهرمان لیگ امارات نشوم این کشور را ترک نمی کنم

مجیدی درخصوص اینکه آیا دوست دارد سرمربی تیم ملی ایران شود گفت: این آرزوی من است. هدفم این است که روزی سرمربی ایران در جام جهانی باشم. در زندگی به هر چیزی که بخواهم می‌رسم شک ندارم روزی به این آرزو می‌رسم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پارس فوتبال: فرهاد مجیدی که شب گذشته مهمان دبی‌اسپورت بود و بازی ایران و امارات را کارشناسی می‌کرد گفت: تفاوت بین ایران و امارات در کیفیت بازیکنانش بود.

وی افزود: سردار، بهترین مهاجم ایران بعد از دایی است. ما بازیکنان خوبی داریم. مثل طارمی که در اینتر بازی می کند یا جهانبخش و قدوس که در اروپا بازی کرده اند. سرمربی تیم ملی هم می داند مردم انتظار فوتبال با کیفیت تری را دارند.

مجیدی همچنان درخصوص آینده کاری‌اش گفت: برنامه هایی در امارات دارم و مذاکراتی داشته‌ام و تا قهرمان لیگ امارات نشوم این کشور را ترک نمی کنم.

مجیدی همچنین درخصوص اینکه آیا دوست دارد سرمربی تیم ملی ایران شود گفت: این آرزوی من است. هدفم این است که روزی سرمربی ایران در جام جهانی باشم. در زندگی به هر چیزی که بخواهم می‌رسم شک ندارم روزی به این آرزو می‌رسم.

نظرات بینندگان