arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۴ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۳

معرفی سریال مد من- Mad Men

شهر نیویورک و دهه ۱۹۶۰. مردان و زنانی که برای شرکت تبلیغاتی استرلینگ کوپر کار می‌کنند، برخی از نام‌های برتر و شناخته‌شده‌ی این صنعت هستند. دان دریپر، مرد تبلیغاتی بزرگ و استاد سوءاستفاده‌گری است که در رأس بازی خود قرار دارد؛ اما مثل هر فرد موفق دیگری، افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند شکست و زمین خوردن او را ببینند...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  • نام سریال: مد من-  Mad Men 
  • خالق: متیو واینر
  • سال پخش: ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵
  • تعداد قسمت‌ها: ۹۲
  • ژانر: درام
  • میانگین امتیازات Mad Men در IMDB: ۸.۷

 

 

بازیگران: جان هم، الیزابت ماس و وینسنت کارتیسر

شخصیت‌های اصلی سریال Mad Men در یک اتاق کنار میز جمع شدند

 

خلاصه سریال

شهر نیویورک و دهه ۱۹۶۰. مردان و زنانی که برای شرکت تبلیغاتی استرلینگ کوپر کار می‌کنند، برخی از نام‌های برتر و شناخته‌شده‌ی این صنعت هستند. دان دریپر، مرد تبلیغاتی بزرگ و استاد سوءاستفاده‌گری است که در رأس بازی خود قرار دارد؛ اما مثل هر فرد موفق دیگری، افراد زیادی وجود دارند که می‌خواهند شکست و زمین خوردن او را ببینند.

دانلود سریال Mad Men بدون سانسور

درباره سریال

یکی از دلایلی که باعث شده مد من جزو بهترین سریال های خارجی تمام شده انتخاب شود، این است که متیو واینر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال The Sopranos (سوپرانوها)، خالق آن بوده است. این مجموعه که برای ۸ سال طول کشید، به‌صورت گسترده برای نگارش، هنرنمایی، کارگردانی، سبک بصری و اعتبار تاریخی خود مورد استقبال منتقدان قرار گرفت؛ اثری که در طی این ۷ فصل، انواع و اقسام جایزه‌ها را درو کرد.

سریال یک سریال فیلم نامه محور است نه کارگردان محور ، سناریو و نقش آفرینی بازیگران کلیت سریال رو تشکیل میدن اما بعضی وقت ها کارگردانی هم به کمک میاد برای مثال میزانسن در به تصویر کشیدن زندگی پگی اولسون (تنهایی و انزوایی وی) و یا دوربین که در به تصویر کشیدن تنهایی و درماندگی دان دریپر عالی عمل میکند. یا نور پردازی و رنگ پردازی اثر در نوع خود بی نظیر است ، استفاده از فیلتر نوری روشن و رنگ های شاد و به شدت پر رنگ سعی در به تصویر کشیدن دوران (به ظاهر ) شاد و ساده ی دهه ی ۶۰ دارد، گریم ها و لباس ها و مدل مو ها و خودرو ها و ... همه با دقت مثال زدنی مطابق دوره ی سریال طراحی و استفاده شده‌اند(و جوایز متعددی در این زمینه برای سریال به ارمغان آورده اند )
سریال مدمن پر از  جزئیات و ویژگی های عالی و سناریو عظیمی است که بیننده را در دهه ی ۶۰ غرق میکند...

 

نظرات بینندگان