arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

نکونام: کردند که هاشمی‌نسب علیه من مصاحبه کرد / آتیلا حجازی علیه من صحبت کرد؛ با اینکه من او را محترم و دوست‌داشتنی می‌دانم، پاسخی ندادم / دورغ گفتند و همه را علیه من کردند

 جواد نکونام، سرمربی استقلال در واکنش به مصاحبه مهدی هاشمی‌نسب علیه خود واکنش نشان داد و اعلام کرد که سوتفاهمی که فرشید سمیعی رقم زده بود باعث این مشکلات شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ورزش سه: جواد نکونام درباره علت مشکلاتی که بین خودش و مهدی هاشمی نسب ایجاد شد توضیحاتی ارائه کرد.
 
 جواد نکونام، سرمربی استقلال در واکنش به مصاحبه مهدی هاشمی‌نسب علیه خود واکنش نشان داد و اعلام کرد که سوتفاهمی که فرشید سمیعی رقم زده بود باعث این مشکلات شد.
 
مهدی هاشمی رفیق من است و هر اتفاقی رقم بخورد او بزرگ من است و خود او می‌داند که چقدر دوستش دارم، اطلاعات اشتباهی به او داده شده و او نیز علیه من صحبت کرده است. در حالی که حقیقت چیز دیگری است.
 
آقای سمیعی با مهدی هاشمی توافق کرده بود، اما بعداً از توافق خود سر باز زد. این مسئله باعث ایجاد سوءتفاهمات و مشکلاتی شد. ایشان بعد از توافق اولیه، غیب شدند و سپس شخص دیگری را به جلسه فرستادند که حتی نمی‌دانست مقابل چه کسی نشسته است و از هاشمی نسب پرسید ببخشید شما؟ خجالت‌آور است که این حرف‌ها را می‌زنم. شما یا از قصد آدمی را فرستاده بودید تا به هاشمی نسب توهین کند یا کسی را فرستادید که نمی‌دانست چه خبر است.
 
این عدم شفافیت و اطلاعات نادرست باعث شد که مهدی هاشمی نسبت به من دچار سوءتفاهم شود و علیه من صحبت کند. من اکنون به شفافیت صحبت می‌کنم و انتظار دارم که آقای سمیعی نیز شفاف صحبت کند تا حقیقت مشخص شود.
 
 آتیلا دوست و هم‌بازی من است علیه من مصاحبه کرد، پارسال خودم گفتم که آتیلا حجازی به تیم اضافه شود، با اینکه رو نیمکت نبود. زمانی که گفتند او را کنار بگذاریم، من گفتم باید باشد، او روی سکو هم بود کنار ما بود.
 
فرشید سمیعی در بازی با نساجی به من گفت که آتیلا حجازی را به جلسه نفرستید و من گفتم نه او سرپرست تیم است و باید برود و من نمی‌گذارم کسی دیگری به جلسه برود.
 

برای امسال بحث‌هایی درباره مجوز بود که گفتند آتیلا حجازی نمی‌تواند و من هم ایمان عالمی را معرفی کردم، روزهای آخر شهریاری گفت که چون با ایمان عالمی صحبت کردیم تمام است و او سرپرست تیم خواهد بود، اما آتیلا حجازی علیه من صحبت کرد. با اینکه من او را محترم و دوست‌داشتنی می‌دانم، پاسخی ندادم. با این حال، اکنون حقیقت را بیان می‌کنم. مشابه این اتفاق در مورد داوود حق‌دوست نیز رخ داد. به او اطلاعات نادرستی داده شده و او هم این اطلاعات را بیان کرده است.

 از سکوت من سوءاستفاده شد و این سوال پیش می‌آید که چرا باید این‌قدر دروغ گفته شود؟ چرا از نام من استفاده می‌کنند و چرا همه علیه من شده‌اند؟

نظرات بینندگان