arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۶ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳

باورم نمی‌شد: بعد از امضا با بارسلونا گریه کردم

پائو ویکتور بعد از قطعی شدن انتقالش به بارسلونا از شدت خوشحالی گریه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پائو ویکتور و دنی اولمو تنها بازیکنانی بودند که در تابستان به بارسلونا اضافه شدند.

ویکتور، مهاجم 22 ساله کاتالان، فصل گذشته در تیم دوم بارسا به شکل قرضی از خیرونا بازی کرد، اما در جولای قرارداد او دائمی شد و او تا ژوئن 2029 به بارسلونا متعهد شد. ویکتور که در تور تابستان درخشیده بود، اولین بازی رسمی خود را در مستایا برابر والنسیا انجام داد.

ویکتور فصل قبل 20 گل برای تیم دوم بارسا زد و تا یکقدمی صعود به دسته دوم نیز پیش رفتند ولی ناکام ماندند: «پایان فصل بسیار تلخ بود. همه چیز خوب پیش رفته بود و به هدف نزدیک بودیم ولی در نهایت نشد و این مثل خاری در چشمان ما شد.»

ویکتور در مورد دائمی شدن قراردادش گفت: «آرزوی من این بود که در بارسا بمانم اما این به من مربوط نمی‌شد چون چندین شرایط باید برآورده می‌شد. ایجنتم به من گفت که گوش به زنگ باشم زیرا هر زمانی می‌تواند با من تماس بگیرد تا با بارسا قرارداد ببندم. بنابراین من در تعطیلات منتظر آن تماس بودم که بسیار استرس‌آور بود. تمریناتم با خیرونا شروع شده بود که ایجنتم تماس گرفت و گفت خیرونا و بارسا توافق کرده‌اند و قرارداد بسته شد. من واقعا منتظر آن لحظه بودم. اولین واکنش من گریه بود و به سرعت با خانواده ام تماس گرفتم. لحظه بسیار خوبی بود و آن روز به همه شام دادم.»

 

نظرات بینندگان