arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۱ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۳

محورهای چالوس و آزاد راه تهران پردیس تا اطلاع ثانوی یکطرفه است

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: محور‌های چالوس و آزاد راه تهران پردیس از ساعت ۶ صبح امروز تا اطلاع ثانوی یکطرفه به سمت جنوب است. وی توضیح داد: ترافیک امروز جمعه ۱۶ شهریور در اکثر محور‌های مواصلاتی استان‌های سراسر کشور مخصوصا استان‌های زیارتی و سیاحتی مانند؛ استان خراسان رضوی و استان‌های شمالی، گلستان مازندران و گیلان منتهی به تهران و سایر کلان شهر‌ها از ترافیک بسیار پر حجمی برخوردارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: جانشین پلیس راهور فراجا گفت: محورهای چالوس و آزاد راه تهران پردیس از ساعت ۶ صبح امروز تا اطلاع ثانوی یکطرفه به سمت جنوب است.
 
سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به حجم بالای ترافیک در مسیر جاده چالوس و آزاد راه تهران- شمال محدویت ترافیک در این مسیر برای تخلیه بار ترافیکی تا اصلاع ثانوی اعمال می شود.
 
وی توضیح داد: ترافیک امروز جمعه ۱۶ شهریور در اکثر محورهای مواصلاتی استانهای سراسر کشور مخصوصا استانهای زیارتی و سیاحتی مانند؛ استان خراسان رضوی و استانهای شمالی ،گلستان مازندران و گیلان منتهی به تهران و سایر کلان شهرها از ترافیک بسیار پر حجمی برخوردارند.
 
محبی ادامه داد: جهت تسهیل در تردد وسایل نقلیه برای بازگشت مسافران محدودیتهایی پیش بینی شده است در محور چالوس و آزاد راه تهران شمال از ساعت ۶ صبح امروز و در استان گیلان محدوده آزاد راه رودبار -منجیل از ساعت ۱۷ روز گذشته شمال به جنوب مسیر یکطرفه شده و محدودیتها تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به وضعیت ترافیک محور هراز خاطر نشان کرد: محور هراز به صورت مقطعی شمال به جنوب مسیر یکطرفه می شود.
 
جانشین پلیس راهور فراجا گفت: توصیه می کنیم به مسافران که برای بازگشت عجله و شتاب نداشته باشند و دو تا سه برابر زمان عادی وقت برای سفر در زمان ترافیک جاده ای در نظر بگیرند.
 
محبی ادامه داد: استراحت های به موقع در طول مسیر داشته باشند و به ازای هر دوساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
 
وی تاکید کرد: رانندگان از ارتکاب تخلفات حادثه ساز رانندگی مانند؛سرعت و سبقت غیر مجاز و انحراف به چپ که از مهم ترین علل وقوع تصادفات مرگبار در جاده های کشور هستند پرهیز کنند تا سفری ایمن داشته باشند.
نظرات بینندگان