arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳

هشدار مدیریت بحران؛ احتمال بروز آتش سوزی در جنگل‌های مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران هشدار داد. حسینعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به افزایش محسوس دما و شدت باد گرم در ارتفاعات احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران بالا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران هشدار داد.

حسینعلی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به افزایش محسوس دما و شدت باد گرم در ارتفاعات احتمال بروز حریق در جنگل‌های مازندران بالا است.

وی افزود: باتوجه به حضور حجم بالای مسافران در استان، از مردم و مسافران خواهشمندیم از روشن کردن آتش در حاشیه جنگل‌ها و مراتع خودداری کرده و حتی وارد منطقه جنگلی نشوند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با توصیه بر اینکه شهروندان و طبیعت‌دوستان نکات ایمنی و مراقبت‌های لازم در ارتباط با پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرایط گرمای هوا را در دستور کار داشته باشند، گفت: مردم و مسافران از روشن کردن آتش، رها کردن سیگار، چوب کبریت و استفاده از هر وسیله قابل اشتعال دیگری در طبیعت خودداری کنند.

محمدی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده آتش‌سوزی گزارش را شماره تلفن‌های ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بروز حریق اقدام شود.

قابل ذکر است، روز گذشته مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران هم از مردم و مسافران درخواست کرد با توجه به افزایش دما در مازندران و احتمال آتش سوزی جنگل‌ها از اشتغال در جنگل بپرهیزند.

نظرات بینندگان