arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۳ - ۱۴ شهريور ۱۴۰۳

پلیس راهور: ممنوعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایلنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور درباره آخرین وضعیت تردد در مسیرهای شمالی کشور گفت: تردد در محور چالوس – کرج و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل کندر تا پورکان و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه گزارش شده است.

به گفته وی ترافیک در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل 13 و حدفاصل تونل شماره 17 تا تونل شماره 18 و تونل البرز و در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و حدفاصل وانا تا بایجان و حدفاصل سه راهی چلاو تا کلرد سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: براساس اعلام گزارشات دریافتی در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده دماوند نیز ترافیک سنگین است.

وی ادامه داد: تردد روان در آزادراه قزوین –رشت مسیر (رفت و برگشت) گزارش شده و البته محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است. 

نظرات بینندگان