arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۳ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: انتقام شهدا و مهمان شهید ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد، اما قطعی است

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام شهدا و مهمان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا: رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام شهدا و مهمان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است.
 
 حجت‌الاسلام مصطفی رستمی شامگاه دوشنبه در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و آیین نکوداشت مجاهدان در غربت با حضور خانواده گرانقدر شهید خدمت شهید حسین امیرعبداللهیان در مسجد الزهرا(س) سمنان افزود: ما منتظر انتقام خون شهدا و به ویژه شهید مهمان کشورمان هستیم و این انتقام بنا به مصلحت تاخیر دارد، اما این اقدام قطعی است.
 
وی با گرامیداشت یاد و خاطرات شهدای دفاع مقدس و شهدا و مجاهدان در غربت، ادامه داد: ادامه راه شهیدا از وظایف مهم بر دوش ماست.
 
وی ادامه داد: وعده صادق پاسخی به ظلم و ستم و جنایت‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی بود و امیرعبداللهیان دیپلمات انقلابی با تلاش‌ها مجاهدت‌هایش به صدای مقاومت در عرصه دیپلماسی تبدیل شده بود.
 
به گفته وی دلاورمردان، انسان‌های مومن و پای کار نظام جمهوری اسلامی ایران از داخل ایران اسرائیل جنایتکار را در وعده صادق نشانه گرفتند و شهید امیرعبداللهیان مجاهد در راه حق و رزمنده دفاع مقدس و دیپلمات انقلابی بود که با فعالیت‌های مجاهدانه خود، پیوند میان دیپلماسی و میدان را تسهیل و تسریع می‌کرد.
 
رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: مقاومت و ایستادگی لازمه رسیدن به قله است، دشمنان با هجمه و حربه‌های مختلف به دنبال ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و در این شرایط پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب و ادامه راه و آرمان‌های شهدا رمز پیروزی است.
 
به گفته وی شعار مرگ بر آمریکا اعلام برائت محسوب می‌شود و مقابله با ظلم و ستم مورد تاکید قرآن کریم است.
 
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: ملت ما در عصر حاضر از مردمان وفادار هستند و شهدا همچون چراغی مسیر درست را نشان می‌دهند.
 
وی با اشاره به سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) افزود: پیامبر اکرم(ص) در انجام رسالت خود هیچ ترس و ابایی نداشت و با خلوص نیت و تمام وجود با مشرکان مبارزه کرد.
 
رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: عمر و عاص با قرار دادن قرآن بر روی شمشیر مردم را فریب داد و در مقابل امام علی(ع) قرار داد.
 
عملیات وعده صادق از شاخص‌های عملکردی شهید امیرعبداللهیان است
 
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت سیزدهم شهریور به میزبانی دامغان برگزار می‌شود.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی افزود: شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم فرزند برومند استان سمنان و دیپلمات مجاهد و انقلابی علاوه بر داشتن ویژگی‌های شاخص شخصیتی به دلیل داشتن اخلاص عمل و شخصیت مردمی مورد تمجید همگان و از تلاشگران برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت در سال‌های گذشته بود.
 
فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: عملیات وعده صادق از شاخص‌های عملکرد انقلابی، رویکرد ضدصهیونیستی و اعتقاد به دیپلماسی جبهه مقاومت از ویژگی‌های شهید امیرعبداللهیان بود.
نظرات بینندگان