arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳

نتانیاهو: همه ما به دنبال بازگرداندن ربوده شدگان هستیم، اما مناطقی مانند فیلادلفیا را نباید رها کنیم/ این محور به منزله کپسول اکسیژن برای حماس است

نخست وزیر اسرائیل ضمن بی‌اعتنایی به اعتصابهای سراسری شهرک‌نشینان اسرائیلی، مدعی شد که به دنبال توافق تبادل اسرا است، ولی حاضر نیست نظامیان این رژیم را از محور فیلادلفیا خارج کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نخست وزیر اسرائیل ضمن بی‌اعتنایی به اعتصابهای سراسری شهرک‌نشینان اسرائیلی، مدعی شد که به دنبال توافق تبادل اسرا است، ولی حاضر نیست نظامیان این رژیم را از محور فیلادلفیا خارج کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل امروز دوشنبه بار دیگر ضمن رد هرگونه توافق با جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) مدعی شد که «ما در عین حال از محور فیلادلفیا نظامیان خود را خارج نخواهیم کرد».

 وبسایت عبری واللا به نقل از نتانیاهو گزارش داد: همه ما به دنبال بازگرداندن ربوده شدگان هستیم ولی مناطقی وجود دارد که نباید آن را رها کنیم، از جمله محور فیلادلفیا؛ محوری که به منزله کپسول اکسیژن برای جنبش حماس به شمار می‌رود.

 نخست وزیر اسرائیل مدعی است که جنبش حماس از مدت‌هاست از این منطقه برای تجهیز تسلیحاتی خود استفاده می‌کند و همچنین نظامیان صهیونیست را از این منطقه چندین بار هدف قرار داده است.

نظرات بینندگان