arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

ستاره ساحل عاجی خیبر: شما شگفت‌‌انگیزید!

بازیکن ساحل عاجی خیبر خرم‌آباد از حضور در جمع بازیکنان این تیم ابراز خوشحالی کرد‌.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کوین بولی، مدافع ساحل عاجی خیبر، در شرایطی به عنوان یکی از سهمیه‌های خارجی به این تیم اضافه شد که در ابتدا مذاکراتی با استقلال خوزستان انجام داده بود اما در نهایت تصمیم گرفت به جمع خرم‌آبادی‌ها اضافه شود. او در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در ترکیب خیبر خرم‌آباد به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت تا خیلی زود تبدیل به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم در فصل جدید شود.

کوین بولی امروز در گفت‌وگویی با خبرنگار ما در خصوص آغاز مسابقات و دو مسابقه ابتدایی خیبر مقابل هوادار و سپاهان گفت: فکر کنم دو بازی خوب را از خودمان به نمایش گذاشتیم، یک برد و متاسفانه یک باخت اما از این باخت می‌توانیم چیزهای زیادی یاد بگیریم؛ ما تمام اشتباهات‌مان را می‌دانیم و برای نبرد بعدی در روز پنجشنبه آماده هستیم.

او در خصوص حضور هواداران خیبر در استادیوم عنوان کرد: هواداران خیبر شگفت‌انگیز هستند! در تهران و در بیرون از خونه حضور پرتعدادی داشتند و در خانه در مقابل سپاهان ورزشگاه پر از هوادار بود؛ آنها ما را به سمت جلو سوق می‌دهند و به نظر من به خوبی به ما کمک می‌کنند و من خیلی مشتاق هستم که پنجشنبه دوباره در مقابل آنها بازی کنم و یک برد ارزشمند را به آنها هدیه کنیم.

2073381

مدافع خیبر که سابقه بازی در بلژیک، رومانی، ترکیه و ... را در کارنامه خود دارد، در پاسخ به اینکه آیا پیش از این چنین جوی را از سوی هواداران دیده بود، گفت: نه نه! وقتی که در ترکیه بودم هواداران خوبی داشتیم اما اینجا جو متفاوت و دیوانه‌واری از هواداران وجود دارد و من عاشقش هستم

کوین بولی همچنین درباره زندگی در خرم‌آباد نیز عنوان کرد: خیلی خوب است. خرم‌آباد مردم خیلی مهمان‌نواز و یاری‌دهنده‌ای دارد که همه آنها قلبی بزرگ دارند و من نمی‌توانم آنها را توصیف کنم.

این بازیکن در پایان با ابراز رضایت از حضور در خیبر گفت: این اولین فصل من در ایران است و من از انتخاب خیبر خیلی خوشحالم و امیدوارم که اتفاقات خیلی خوبی در این فصل رقم بزنیم.

نظرات بینندگان