arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۳

بیوگرافی و زندگینامه هنری کاویل/ از این بازیگر چه می دانیم؟

هنری کاویل بازیگر محبوب هالیوودی است که به خاطر بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی مانند سوپرمن و ویچر شهرت دارد. هنری کاویل اصالتاً ایرلندی، اسکاتلندی و انگلیسی است و به مذهب کاتولیک رومی اعتقاد دارد. مادرش ماریان اهل جرسی و کارمند بانک بود و پدرش کالین اهل انگلیس ، یک دلال سهام بود. هنری دومین پسر کوچکتر از چهار برادر است...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نام اصلی : هنری ویلیام دالگلیش کویل

نام هنری : هنری کاویل

متولد : ۵ می ۱۹۸۳ سن هلیه، جرزی

ملیت : انگلیسی

پیشه : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۱–اکنون

 علامت زودیاک : برج ثور 

قد : 1.85 متر

 

 

 

زندگی شخصی هنری کاویل

هنری کاویل در ۵ می ۱۹۸۳ در جزیره جرسی در کانال انگلیس به دنیا آمد. هنری کاویل اصالتاً ایرلندی، اسکاتلندی و انگلیسی است و به مذهب کاتولیک رومی اعتقاد دارد. مادرش ماریان اهل جرسی و کارمند بانک بود و پدرش کالین اهل انگلیس بود و یک دلال سهام بود. هنری دومین پسر کوچکتر از چهار برادر بود.

 

هنری کاویل تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه سنت مایکل در جرسی گذراند و سپس به مدرسه استو در انگلستان رفت. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، در یک دانشگاه محلی در انگلستان ادامه تحصیل داد. در دوران تحصیل در مدرسه استو، هنری کاویل فرصتی برای ملاقات با راسل کرو، بازیگر هالیوود، که برای فیلمبرداری فیلم «اثبات زندگی» در آنجا حضور داشت، پیدا کرد. او نمی‌دانست که این ملاقات منجر به همکاری آینده‌شان در پروژه «مرد پولادین» خواهد شد. اینکه هنری کاویل قبل از ورود به دنیای بازیگری حرفه‌ای، آموزش رسمی بازیگری دریافت کرده است یا خیر، مشخص نیست.

 

هنری کاویل مردی خوش‌تیپ و جذاب است. قد او ۱۸۵ سانتی‌متر و وزنش ۸۲ کیلوگرم است. هیکل عضلانی و اندام ورزیده‌اش او را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران جهان تبدیل کرده است.

موهای قهوه‌ای صاف و چشمان آبی‌اش به زیبایی او افزوده است. بسیاری از مردم او را به خاطر ظاهر زیبا و اندام جذابش تحسین می‌کنند و دنبال می‌کنند.

 

هنری کاویل, تصاویر هنری کاویل

عکسهای هنری کاویل بازیگر هالیوودی

 

وضعیت تاهل هنری کاویل

هنری کاویل بازیگر انگلیسی از سال 2021 با ناتالی ویسکوزو، یک مدل و بازیگر آمریکایی، در ارتباط است. در گذشته، کاویل با چندین زن از جمله بازیگران کالی کوئوکو، جینا کارانو و لوسی کورک رابطه داشته است. او همچنین قبلاً با الن ویتاکر، یک مدل و بازیگر بریتانیایی، نامزد شده بود.

 

هنری کاویل, تصاویر هنری کاویل

هنری کاویل و ناتالی ویسکوزو

نظرات بینندگان