arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳

عکس/ امید ابراهیمی در کلاس اختصاصی پاس گل

هافبک ایرانی الشمال به دنبال ادامه درخشش مقابل قطر اس. سی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امید ابراهیمی که دومین سال حضورش در الشمال را پشت سر می‌گذارد، امشب در سومین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر مقابل تیم قطر اس. سی قرار می‌گیرد که امیدوار است نتیجه شگفتی‌ساز هفته اول با پیروزی مقابل السد را تکرار کند و او هم بتواند مهره موثری برای کسب سه امتیاز تیمش باشد.

هافبک ایرانی الشمال که فصل قبل فقط در یک مسابقه به دلیل محرومیت حضور نداشت و در 21 بازی دیگر لیگ ستارگان قطر دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، در دو دیدار اخیرشان در فصل جدید نمایش خوبی در میانه زمین داشته و موقعیت‌سازی کرده که امشب هم به دنبال همین روند برابر قطر اس. سی است.

2071113

تیم فوتبال الشمال از ساعت 21 امشب در ورزشگاه البیت به مصاف قطر اس. سی می‌رود تا یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که امید ابراهیمی سعی دارد در این بازی نخستین پاس گل فصل خود را بدهد و در روزهای اخیر تمرین جدی روی این مسئله داشته است.

یاران ابراهیمی فصل جدید لیگ ستارگان قطر را با نتیجه بزرگی آغاز کردند و السد را شکست دادند، اما در دیدار اخیرشان برابر ام‌صلال شکست خوردند و در حال حاضر سه امتیازی هستند و حریف امشب آنها نیز بدون امتیاز است.

نظرات بینندگان