arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

توافق انجام شد: ستاره جنجالی بارسا در آستانه جدایی

ویتور روکه برای پیوستن به اسپورتینگ با این باشگاه به توافق رسیده و منتظر نتیجه مذاکرات دو باشگاه است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روکه از زمان پیوستن به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته در ماه ژانویه روزهای بسیار سختی را تجربه کرد و تقریبا از همان زمان هیچ چیز مطابق انتظارش پیش نرفت تا او به نیمکت‌نشینی محض در این تیم تبدیل شود.

حتی جدایی ژاوی و حضور هانسی فلیک روی نیمکت بارسلونا هم کمکی به بهبود شرایط او نکرد و این مربی آلمانی هم به مدیران باشگاه اعلام کرد که این بازیکن جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده نخواهد داشت. مدیران بارسا هم فشارها روی او برای جدایی در همین پنجره نقل و انتقالاتی را افزایش دادند.

2057479

در چند هفته اخیر نام بسیاری از باشگاه‌ها مانند لاتزیو و چند باشگاه عربستانی در کنار نام این ستاره برزیلی به گوش می‌رسید اما حالا سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که اسپورتینگ پرتغال موفق شده است نظر او را جلب کند و این بازیکن آماده است تا به این باشگاه ملحق شود و در لیگ پرتغال به میدان برود.

پیشنهاد ارائه شده از سوی اسپورتینگ حدود ۲۰ میلیون یورو با بند پاداش است اما بارسا خواهان دریافت ۳۰ میلیون یورو برای موافقت با این انتقال است و به همین دلیل انتظار می‌رود که مذاکرات در چند روز آینده برای رسیدن به یک توافق قطعی ادامه داشته باشد و روکه آماده است تا به محض توافق دو طرف راهی پرتغال شود.

 

نظرات بینندگان