arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

رکورد درخشان آنچلوتی در رئال بالاخره شکست

کارلو آنچلوتی برای اولین‌بار در طول دوران حضورش در رئال مادرید نتوانست در هفته اول رقابت‌های لالیگا به پیروزی برسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول از فصل جدید رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا روبه‌روی این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت داد تا دو امتیاز ارزشمند را در همین ابتدای کار از دست داده باشد.

ستاره‌های رئال مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو، جود بلینگام و کیلیان امباپه تلاش زیادی کردند که دروازه حریف را باز کنند و سه امتیاز مهم این بازی را برای تیم‌شان به ارمغان بیاورند اما در انجام این کار موفق نبودند. آنچلوتی هم در نیمه دوم با ایجاد تغییراتی در ترکیب تیمش سعی کرد که شرایط را برای گلزنی فراهم کند اما این اتفاق رخ نداد.

به این ترتیب، رکورد درخشان کارلو آنچلوتی روی نیمکت رئال مادرید هم شکست. این مربی ایتالیایی از زمان حضورش در رئال همیشه در همه دیدارهایی که در هفته اول رقابت‌های لالیگا برگزار شده بود به عنوان مربی پیروز از زمین بازی بیرون آمده بود اما این‌بار نتوانست تیمش را برنده کند تا این رکورد را از دست بدهد.

رئال مادرید در هفته دوم رقابت‌های لالیگا باید روز یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبه‌روی وایادولید به میدان برود و امیدوار است که بتواند این تساوی را جبران کند و سه امتیاز را در خانه به دست آورد.

نظرات بینندگان