arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

هواداران علیه باشگاه: ستاره بایرن را بیرون نکنید!

هواداران بایرن مونیخ با تصمیم مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با لئون گورتسکا مخالف هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گورتسکا روزهای بسیار سختی را در بایرن مونیخ سپری می‌کند و در تلاش است که بتواند حداقل یک فصل دیگر هم به حضور در تیم محبوبش ادامه دهد و امیدوار است که فرصت اثبات توانایی‌هایش به ونسان کمپانی در طول چند ماه پیش رو به او داده شود.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی پیش از این خبر داده بودند که مدیران بایرن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن ندارند و کمپانی هم به آنها اعلام کرده که او جایی در برنامه‌هایش برای فصل آینده نخواهد داشت و مشکلی با فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ندارد.

مدیران بایرن در چند روز اخیر فشارها به یک ستاره آلمانی را افزایش داده و به او اعلام کرده‌اند که باید هرچه زودتر به دنبال پیدا کردن باشگاهی جدید باشد و این در حالی است که او تمایلی به ترک بایرن ندارد و می‌خواهد حداقل تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی در این تیم بماند.

روزنامه بیلد یک نظرسنجی از هواداران بایرن برگزار کرد و از آنها پرسید که نظرشان درباره این رفتار با گورتسکا چیست. ۵۹ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به این رفتارها با او اعتراض کردند و مدعی شدند که این تصمیم درستی از سوی باشگاه نیست و ۴۱ درصد هم تایید کردند که او دیگر جایی در این باشگاه نخواهد داشت و قطع همکاری با او تصمیم درستی خواهد بود.

نظرات بینندگان