arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

اختلال طولانی‌مدت در سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت؛ کسی حاضر به پاسخ‌گویی نیست!

وزارت بهداشت و آموزش کشور باهدف ارائه خدمات به افرادی که قصذ دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند سایت صدور پروانه ها را راه اندازی کرده است. اما مدتی است که سامانه صدور پروانه دچار مشکلاتی شده است و امکان دریافت پروانه بهره برداری وجود ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهروندخبرنگار صداوسیما با ارسال پیام از اختلال در سامانه صدور پروانه ها‌ی وزارت بهداشت ابراز نگرانی کرد و رسیدگی به این مشکل را خواستار شد.
 
وزارت بهداشت و آموزش کشور باهدف ارائه خدمات به افرادی که قصذ دریافت پروانه برای فعالیت در وزارت بهداشت را دارند سایت صدور پروانه ها را راه اندازی کرده است. افرادی که قصد دریافت پروانه از وزارت بهداشت را دارند می توانند با ورود به سامانه صدور پروانه ها به نشانیparvaneh.behdasht.gov.ir مراحل مربوط به ثبت درخواست پروانه را از طریق این سامانه انجام دهند.
 
این سامانه امکان صدور پروانه های مختلف مورد تایید وزارت بهداشت وآموزش کشور را برای افراد متقاضی فراهم کرده است .  اما مدتی است که سامانه صدور پروانه دچار مشکلاتی شده است و امکان دریافت پروانه بهره برداری وجود ندارد.
 
متن پیام شهروندخبرنگار ما:
 
با سلام
 
الان مدت زیادیه که من میخوام برای  گرفتن مجوز درمانگاه اقدام کنم ولی متاسفانه سامانه صدور پروانه وزارت بهداشت قطع است . به درگاه الکترونیکی صدور پروانه هم سرزدم اونم قطعه. هیچ درخواست کتبی هم قبول نمیشه.
 
الان تکلیف چیست . لطفا پیگیری کنید.
نظرات بینندگان