arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳

روح الامینی، نماینده موافق کابینه: وعده صادق آقای پزشکیان در مناظره‌ها امروز محقق شده است

عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: وعده صادق پزشکیان در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی، امروز محقق شد و وی تشکیل دولت وفاق ملی را عملیاتی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این چه جفایی است که می‌گویند پزشکان برنامه‌ای ندارد، بند به بند برنامه‌های وی قابل تحقق است و ما باید با وی همکاری کنیم.

به گزارش انتخاب، عبدالحسین روح الامینی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه دولت چهاردهم، اظهار کرد: وعده صادق پزشکیان در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی، امروز محقق شد و وی تشکیل دولت وفاق ملی را عملیاتی کرد.

وی بیان کرد: وی آغازی نو را در مشی سیاسی عملاً اجرای کرد و به صراحت گفت که من دولت سوم کسی نیستم و به واقع دولت اول پزشکیان محقق شده است و ما باید این موضوع را قدر بدانیم و باید استمرار و تداوم پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در وزارتخانه‌ها، استان‌ها و در نقاط مختلف کشور نباید قطارها و اتوبوس‌ها راه بیافتد و عده‌ای را ببرند و عده‌ای را بیاورند و نباید شاهد انتصابات و تغییرات اینچنینی باشیم. مسئله اصلی ما باید سیاست‌های مقام معظم رهبری و برنامه هفتم توسعه باشد.

روح الامینی گفت: ۱۷ صفحه از برنامه دولت چهاردهم در سیستم نمایندگان بارگذاری شده است و اولویت‌های دولت آمده است. عزم پزشکیان جزم است که تغییر به نفع مردم و تحول به نفع مردم را آغاز کند.

وی ادامه داد: این چه جفایی است که می‌گویند پزشکان برنامه‌ای ندارد. بند به بند برنامه‌های وی قابل تحقق است و ما باید با وی همکاری کنیم.

روح الامینی گفت: ۱۹ وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شده که رئیس جمهور در حوزه بهداشت و درمان تخصص لازم را دارد و باید به ویژه در این حوزه به وی اعتماد کنیم. همچنین وی فردی متخصص را برای وزارت راه و شهرسازی معرفی کرده است که همه مدارج را طی کرده و آسانسوری بالا نیامده است.

نظرات بینندگان