arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳

کاخ سفید: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران از تهدید خود برای حمله به اسرائیل دست برنداشته / حمله به اسرائیل ممکن است در روزهای آینده اتفاق بیفتد / تهران ممکن است با استفاده از حزب‌الله یا حوثی‌ها حمله‌ای را انجام دهد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران از تهدید خود برای حمله به اسرائیل دست برنداشته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد: اطلاعاتی در دست داریم که نشان می‌دهد ایران از تهدید خود برای حمله به اسرائیل دست برنداشته است.

به گزارش «انتخاب»، کربی در گفت و گو با سی ان ان ابراز امیدواری کرده است که «ایران از تهدید خود برای تشدید اوضاع در خاورمیانه دست بردارد.»

او مدعی شده است که ایران ممکن است با استفاده از حزب‌الله یا حوثی‌ها حمله‌ای را انجام دهد و امیدواریم که این اتفاق نیفتد.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده است: اطلاعات نشان می‌دهند که ایران از تهدید خود برای حمله به اسرائیل عقب‌نشینی نکرده است و امیدواریم که کار به آنجا نکشد. ما هنوز معتقدیم که ایران از تهدید خود مبنی بر حمله به اسرائیل عقب‌نشینی نکرده است. معتقدیم که حمله ایران به اسرائیل ممکن است در روزهای آینده اتفاق بیفتد.

 

نظرات بینندگان