arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳

عکس/ اولین هشدار جدی به فلیک در بارسلونا

روزنامه‌های ورزشی بارسلونا به شکست دیشب بارسا برابر موناکو در جام خوان گامپر واکنشی جدی نشان دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بارسلونا شب گذشته در  بازی سنتی جام خوان گامپر که هر ساله خود میزبان آن است، با نتیجه 0-3  مغلوب موناکو شد و به این ترتیب با یک شکست سنگین به استقبال فصل جدید لالیگا رفت که از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود. این بازی برای بارسلونا به جز شکست اتفاقات ناگوار دیگری هم داشت که مهمترین‌شان خروج دو ستاره کلیدی تیم، روبرت لواندوفسکی و ایلکای گوندوگان از زمین بازی به دلیل مصدومیت بود.

در شرایطی که حال و هوای بارسایی‌ها پس از تساوی‌های اخیرشان برابر میلان و منچسترسیتی و از همه مهم‌تر فتح ال‌کلاسیکو در دیدارهای دوستانه پیش فصل مثبت بود و هواداران‌شان امیدوارانه انتظار شروع فصل را می‌کشیدند، باخت سنگین در دیداری که شاید پیش‌نمایشی از آرایش و عیار واقعی آبی‌و‌اناری‌ها برای فصل جدید بود، سایه تردید را روی تیم هانسی فلیک انداخت.

روزنامه‌های بارسلونا نیز این شکست را اخطاری جدی قبل از بازی با والنسیا می‌دانند و نسبت به عواقب آن هشدار دادند. در بازی شب گذشته هانسی فلیک هنوز فصل شروع نشده و با اولین شکست هو شد تا متوجه شود چه چالش دشواری را پیش رو دارد.

موندودپورتیوو: هشدار... شکست در اولین بازی خانگی با فلیک 5 روز قبل از بازی با والنسیا

2067477

اسپورت: تیم گمشده... بارسا با چندین غایب چهره ضعیفی برابر موناکو نشان داد و 5 روز قبل از بازی با والنسیا باعث نگرانی شد.

2067480

اسپورتیو کاتالان: ناامیدی...اشتباهات دفاعی کار دست بارسا داد... تیمی جوان با چند غایب حس خوبی به هواداران نداد

2067479

مارکا: تیتر یک مارکا مربوط به بارسا نیست ولی در زیر با ذکر نتیجه نوشته است که شروع فلیک در مونتجوئیک آن چیزی نبود که هواداران انتظار داشتند و بارسا چهره ضعیفی از خود نشان داد.

2067478

نظرات بینندگان