arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۶ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

فقط بارسا: بازیکن مازاد پپ در رؤیای بازگشت

طبق ادعای اسپورت، هرچند بارسا هنوز برای برگرداندن ژوائو کانسلو اقدام جدیدی نکرده ولی ستاره پرتغالی همچنان در انتظار آبی و اناری‌هاست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ژوائو کانسلو فصل گذشته مانند ژائو فلیکس به صورت قرضی برای بارسا بازی کرد. پس از اتمام قرارداد قرضی، هر دو با این ایده که دوباره برای فصل بعد جذب بارسا شوند، به باشگاه‌های خود بازگشتند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. در مورد فلیکس، به نظر نمی‌رسد گزینه‌های بازگشت به بارسا محقق شود و او در یک‌قدمی استون ویلاست. شرایط برای کانسلو ولی متفاوت است.

پس از دیدار دیروز منچسترسیتی و منچستریونایتد که شاگردان پپ گواردیولا در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند، این بازیکن پرتغالی یک بار دیگر از تمایل خود برای بازگشت به بارسلونا حرف زد.

حقیقت این است که بارسا قبلاً یک پیشنهاد رسمی برای در اختیار گرفتن کانسلو ارائه کرده بود که شامل پرداخت هفت میلیون برای یک قرارداد قرضی جدید، علاوه بر بند خرید اجباری 20 میلیون یورویی بود، ولی سیتی موافقت نکرد. آنها برای انتقال دائمی کانسلو 25 میلیون یورو می‌خواهند.

سیتی همچنین کانسلو را به چندین باشگاه اروپایی پیشنهاد داده، بدون اینکه خود بازیکن موافق باشد و البته هنوز جواب مثبتی هم نگرفته است. در واقع کانسلو همچنان منتظر اقدام جدید بارسلوناست و قصد ندارد به پیشنهاد دیگری فکر کند. چیزی که مشخص است اینکه، پپ گواردیولا دیگر روی کانسلو حساب نمی‌کند و فصل بعد او قطعا در سیتی نخواهد بود.

نظرات بینندگان