arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

بادامکی:با عطیه‌الله توافق کرده بودیم/ با دو سه بازیکن در حال مذاکره هستیم

سرمربی پرسپولیس در تمرینات و بازی‌های این تیم نشان داده که به بازیکنان دونده و جنگنده توجه ویژه‌ای دارد. در همین راستا یکی از بازیکنانی که با دوندگی زیاد و موثر در میدان به خاطر توانایی بازی با دو پا توانسته نظر گاریدو را تا حد زیادی به خود جلب کند فرشاد احمدزاده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرهیختگان: شب گذشته بود که باشگاه سوچی روسیه خبر انتقال رسمی یحیی عطیه‌الله به الاهلی مصر را مخابره کرد. بازیکنی که سرخپوشان نزدیک به یک ماه در پی جذب او بوده و حتی بسیاری از رسانه‌ها از توافق آنها با این بازیکن مراکشی خبر داده‌ بودند. با این حال اتفاقاتی مانع از پیوستن عطیه‌الله به پرسپولیس شد تا کلاف سمت چپ خط دفاع گاریدو همچنان پیچیده باقی بماند. حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین گفت‌و‌گوی  خود درباره وضعیت خرید مدافع چپ و علل عدم انتقال عطیه‌الله به پرسپولیس عنوان کرد:

من فکر می کنم در این ماجرا باشگاه سوچی و خود این بازیکن در قبال پرسپولیس شیطنت کردند. ما با او همه توافقات را کرده بودیم. فقط یک امضا مانده بود اما در نهایت پیشنهاد باشگاه روسی به عطیه الله بابت تمدید قراردادش همه چیز را خراب کرد. باشگاه مصری هم تا جایی که شنیدم همه پول رضایتنامه او را داده است. البته از این قضیه مطمئن نیستم.

قطعا ما بی تفاوت نیستیم. گاریدو نام دو سه بازیکن را داده ودر حال مذاکره ایم اما موضوع این است که سرمربی تیم می گوید بابت دروازه نگرانی داشته که اکنون با جذب گندوز خیالش راحت شده است. در پست دفاع چپ روی بازیکنانی که داریم حساب باز کرده و اتفاقا روی دو سه بازیکن نظر مثبت دارد.

نظرات بینندگان