arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

جابه‌جایی سریع از منچستر به مادرید: خداحافظ آلوارز

منچسترسیتی پیشنهاد ارائه شده از سوی اتلتیکو مادرید برای جذب خولین آلوارز را پذیرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خولین آلوارز یکی از بازیکنانی است که توانسته در سن بسیار پایین قهرمانی در تمامی رقابت‌های ممکن از لیگ برتر انگلیس تا لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی و حتی جام جهانی با تیم ملی آرژانتین را تجربه کند اما نداشتن فرصت کافی برای حضور در میدان در سیتی باعث ناراحتی او شده است.

این بازیکن که هنوز به اردوی پیش فصل سیتی اضافه نشده چند روز قبل صحبت‌هایی را درباره ناراحتی‌اش از این موضوع مطرح کرده بود و این اظهارات به هیچ وجه به مذاق پپ گوردیولا خوش نیامد و او پس مدعی شده بود که این بازیکن می‌تواند هر تصمیمی که دوست دارد بگیرد و پس از آن  تصمیمش را به باشگاه اطلاع دهد.

1941332

اتلتیکو مادرید مشتری جدی این ستاره آرژانتینی بود و مدیران این باشگاه خیلی زود دست به کار شدند تا بتوانند شرایط را برای انتقال او به مادرید فراهم کنند. این در حالی بود که گفته می‌شد پاری سن ژرمن هم علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد اما مذاکرات برای انتقال او به اتلتیکو خیلی سریع پیش رفت.

گفته شده بود که آنها پیشنهادی در حدود ۷۵ میلیون یورو با بند پاداش ۲۰ میلیون یورویی به سیتی ارائه کردند که بسیار قابل توجه بود و حالا فابریتزیو رومانو خبر داده است که این پیشنهاد مورد قبول مدیران سیتی قرار گرفته و تنها پاسخ مثبت نهایی آلوارز نیاز است تا او رسما به اتلتیکو ملحق شود. مذاکرات با این بازیکن ادامه دارد و احتمالا در طی چند روز آینده او برای انجام تست پزشکی راهی مادرید خواهد شد.

نظرات بینندگان