arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳

زن خیانتکار با قاتل شوهرش ازدواج کرد

زن خیانتکار با همدستی دوست اینستاگرامی‌اش، نقشه قتل شوهرش را طراحی و اجرا کرد. آنها بعد از جنایت با هم ازدواج کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روزهای پایانی اسفندسال۱۴۰۰مردی۳۵ساله براثرسکته قلبی دربیمارستانی درتهران فوت کرد و خانواده‌اش پیکر او را دفن کردند. با گذشت بیش از دو سال ازاین ماجرا خانواده مرد فوت شده متوجه شدند که عروس سابق خانواده با مرد غریبه‌ای ازدواج کرده و همین باعث شک آنها شد که نکند فرزندشان به قتل رسیده باشد؛ بنابراین اوایل مرداد امسال به پلیس آگاهی تهران آمدند و شکایت کردند. پدر مرد فوت شده در اظهاراتش گفت: پسر و عروسم اختلاف‌های زیادی داشتند و ما نیز نتوانستیم مشکلات آنها را حل کنیم، اما به یکباره فرزندم بیمار و در بیمارستان بستری و سرانجام فوت شد. همیشه به مرگ اومشکوک بودیم.بعد ازمرگ پسرم ،عروسم ارتباطش را با ما قطع کرد تا این‌که مدتی پیش همسایه سابق پسرم را دیدم که در گفت‌و‌گو با او متوجه شدم عروس سابقم چند ماه بعد از فوت فرزندم با مرد غریبه‌ای ازدواج کرده است. همین شک من را بیشتر کرد که نکند پسرم به قتل رسیده باشد؛ حالا از زن سابق پسرم و شوهر جدید او شکایت دارم.

ماموران تحقیقات را روی این موضوع متمرکز کردند که معلوم شد پسر شاکی و همسرش اختلاف‌های زیادی داشتند و او بارها از سوی زنش تهدید به قتل شده بود. این زن قبل از فوت شوهرش با مردی در اینستاگرام در ارتباط بوده و چند ماه بعد از فوت شوهرش با او ازدواج کرده است. با جمع‌بندی این اطلاعات، روز چهارشنبه دهم مرداد امسال این زوج به‌عنوان مظنون در پرونده بازداشت شدند. این زوج مورد بازجویی جداگانه قرار گرفتند تا این‌که مرد جوان ظهر پنجشنبه به قتل اعتراف کرد.

شهرام در اظهاراتش گفت: باهمسرم ماهرخ در اینستاگرام آشنا شده بودم.اوایل نمی‌دانستم که او متاهل است.بعد که متوجه شدم،مدعی شد با شوهرش اختلاف دارد و طلاقش نمی‌دهد.به هم علاقه زیادی پیدا کرده بودیم وشوهر او مانعی برای ازدواج‌مان بود. بعد از دو ماه تصمیم گرفتیم که شوهرش را به قتل برسانیم. قرار شد با قرص او را مسموم کنیم و بکشیم که کسی به ماهرخ شک نکند؛ بنابراین تعدادی قرص از ناصرخسرو خریده و شب قبل از حادثه به ماهرخ دادم. او آن را پودر کرد و با ریختن در نوشیدنی و غذا به شوهرش داد که او خورد و بد حال شد. مدتی این مرد در بیمارستان بستری بود تا این‌که فوت کردوهمه تصورکردند مرگ اوطبیعی بوده است. چند ماه بعد، ازدواج کردیم. خانواده مقتول به این ازدواج شک کرده و دستگیر شدیم.

این درحالی بودکه ماهرخ اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد، اما شواهد نشان از همدستی او با شوهر جدیدش دارد. او مدعی بود؛ ازقتل شوهرش به دست شهرام بی‌خبراست.سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین باره گفت: با اعتراف متهمان آنها با صدور قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

نظرات بینندگان