arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

پیروزی استقلال مقابل تازه‌وارد لیگ عربستان / زیلیکیچ و رامین رضاییان گلزنی کردند

تیم فوتبال استقلال عصر امروز و در دومین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه، موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد تیم العروبه بگذرد. حریف امروز آبی‌پوشان، فصل قبل عنوان نائب‌قهرمانی لیگ دسته اول عربستان را کسب کرد و توانست به لیگ حرفه‌ای صعود کند. در این بازی رامین رضائیان، آرش رضاوند و زیلیکیچ برای استقلال گلزنی کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ورزش سه: استقلال در دیداری دوستانه برابر تیم فوتبال العروبه عربستان به پیروزی دست یافت.

تیم فوتبال استقلال عصر امروز و در دومین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه، موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد تیم العروبه بگذرد. حریف امروز آبی‌پوشان، فصل قبل عنوان نائب‌قهرمانی لیگ دسته اول عربستان را کسب کرد و توانست به لیگ حرفه‌ای صعود کند.

در این بازی رامین رضائیان، آرش رضاوند و زیلیکیچ برای استقلال گلزنی کردند تا شاگردان نکونام دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم فوتبال العروبه عربستان را با پیروزی به پایان برسانند.

دو گل العروبه عربستان نیز توسط فهد الزبیدی به ثمر رسید. در این دیدار با صلاحدید کادر فنی تمام بازیکنان استقلال به میدان رفتند تا کادرفنی میزان آمادگی آن‌ها را مورد سنجش قرار دهد.

گلزنی آلمدین زیلیکیچ که برای انجام تست‌های نهایی و گرفتن تأییدیه نکونام در این اردو حضور دارد، در نوع خود جالب توجه است. بازیکن بوسنیایی که جذب او با انتقادات شدیدی همراه شده بود.

آرش رضاوند نیز در شرایطی موفق شده برای استقلال گلزنی کند که این بازیکن در بازی با صالحین نیز این کار را انجام داده بود. این دومین گل هافبک استقلال پس از تمدید قراردادش بود.

این آخرین دیدار تدارکاتی استقلالی‌ها بود و اعضای این تیم قرار است که به تهران بازگردند تا تمرینات خود را در پایتخت از سر بگیرند. آبی پوشان پیش از این در نخستین بازی خود در ارزروم، با تساوی یک - یک برابر استانبول اسپور متوقف شده بودند. ضمن اینکه استقلال یک بازی دوستانه نیز در تهران برگزار کرده بود که شاگردان نکونام با پنج گل موفق به عبور از سد صالحین شده بودند.

نظرات بینندگان