arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
المپیک پاریس؛

پشت پرده یک شکار سورئال / شاهکاری که هوش مصنوعی را به چالش کشید

در ادامه بازی‌های المپیک پاریس تصویری از یک موج‌سوار برزیلی به ثبت رسید که بی‌شک یکی از شاهکار‌های ادوار بازی‌های المپیک خواهد شد که در ساعات گذشته با واکنش‌های جالب کاربران فضای مجازی همراه بوده است. در ابتدا این تصور می‌رفت که شاید این تصویر با ترفند‌های هوش مصنوعی یا خلاقیت‌های تصویرسازی ایجاد شده باشد، اما در ادامه مشخص شد که یک عکاس بر اساس یک واقعیت در دنیای ورزش حرفه‌ای، این لحظه را شکار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عکاس رقابت‌های موج‌سواری بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصویری را به ثبت رساند که حتی هوش مصنوعی را هم به چالش کشیده است!
 
در ادامه بازی‌های المپیک پاریس تصویری از یک موج‌سوار برزیلی به ثبت رسید که بی‌شک یکی از شاهکارهای ادوار بازی‌های المپیک خواهد شد که در ساعات گذشته با واکنش‌های جالب کاربران فضای مجازی همراه بوده است.
 
در ابتدا این تصور می‌رفت که شاید این تصویر با ترفندهای هوش مصنوعی یا خلاقیت‌های تصویرسازی ایجاد شده باشد اما در ادامه مشخص شد که یک عکاس بر اساس یک واقعیت در دنیای ورزش حرفه‌ای، این لحظه را شکار کرده است.
 
این عکس توسط عکاس خبرگزاری فرانسه، ژروم برویه، گرفته شده است که در این خصوص گفت: شرایط عالی بود و امواج بلندتر از آنچه انتظار داشتیم، بود.
 
وی افزود: این عکس را در حالی گرفتم که سوار بر قایقی نزدیک به این موج‌سوار بودم. او پشت موج بود و من نمی‌توانستم او را ببینم اما به‌یکباره ظاهر شد و من چهار شات گرفتم که یکی از آنها این عکس بود. از آنچه در ابتدا اتفاق افتاد کمی شوکه شدم. دوستانم بابت زمان‌بندی و ثبت این عکس تحسین شدم اما این اتفاق هم فراموش خواهد شد.
 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان