arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۳۳۱۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳

ادعای عجیب فلیک: رئال خیلی هم مهم نیست!

هانسی فلیک می‌گوید بارسلونا تنها دو بازی برابر رئال مادرید دارد و باید روی دیگر بازی‌ها تمرکز کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 جدایی ژاوی از بارسلونا با تصمیم مدیران این باشگاه باعث شد که هانسی فلیک که از چند ماه قبل مشتاق حضور در این تیم بود، فرصت هدایت بارسا را به دست آورد و حالا خودش را برای فصلی سخت و پر فشار و البته با انتظارات بالا از تیمش آماده می‌کند.

رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته موفق شد در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و نتایج خوبی را هم در دیدارهایش برابر بارسلونا به دست آورد. این در حالی بود که بارسا فصل را بدون کسب جام به پایان رساند که اتفاق تلخ برای این باشگاه بود و آنها برای جبران این ناکامی انگیزه زیادی دارند.

فلیک در گفتگو با خبرنگاران درباره تقابل با رئال مادرید اظهار داشت: «ما تیم خیلی خوبی داریم و صد درصد از خودمان مطمئن هستیم. ما قرار است تنها دو بازی برابر رئال انجام دهیم و بازی‌های بیشتر دیگری در پیش داریم و باید روی آنها تمرکز کنیم و به آنها اهمیت بدهیم. هر قدم، هر بازی، باید قدم به قدم پیش برویم. وقتی زمان بازی با رئال برسد، آماده خواهیم بود و پس از آن خواهیم دید که چه می‌شود.»

 
او درباره برگزار تور پیش فصل بدون حضور بسیاری از بازیکنانش گفت: «همه تیم‌ها با این مسئله روبرو هستند. فقط ما نیستیم و این معضل همه تیم‌ها است. سیتی، منچستریونایتد، بایرن، رئال مادرید، همه. هر تیمی این مشکل را دارد. این اتفاقی طبیعی است اما نکته خوب ماجرا این است که ما می‌توانیم بازیکنان با استعداد را زیر نظر داشته باشیم.»
نظرات بینندگان