arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۳۱ تير ۱۴۰۳

صبر تمام شد: رئال روی لونین قیمت گذاشت

رئال مادرید روی لونین ۳۰ میلیون یورو قیمت گذاشته و هر باشگاهی گلر اوکراینی را می‌خواهد، باید این هزینه را تقبل کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 آندری لونین همچنان آینده‌ای مبهم در رئال مادرید دارد و در باشگاه نیز متوجه شده‌اند او به دنبال راهی برای خروج در بازار نقل و انتقالات تابستانی است. 

ذخیره تیبو کورتوا بهترین فصلش از زمان حضور در برنابئو را به پایان رساند و پس از مصدومیت شدید زانوی گلر بلژیکی قبل از شروع فصل گذشته، نقشی کلیدی در قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت

عملکرد عالی او علاقه چندین باشگاه مهم را برانگیخته است و نماینده او، ژرژ مندس، نیز اصرار به جدایی او دارد چون هر دو معتقدند با تیبو کورتوا شانسی برای حضور در ترکیب اصلی رئال وجود ندارد.

2053510

سوپر ایجنت پرتغالی ماه‌هاست که در تلاش برای جدا کردن لونین از رئال است و رابطه او با مدیران رئال نیز از مدت‌ها پیش تیره و تار شده است.

یکی از دلایل فاصله مندس و فلورنتینو پرز به قضیه لنی یورو بر می‌گردد. رئال با یورو تمام کرده بود ولی مندس بازیکن فرانسوی را متقاعد کرد منتظر رئال نماند و به پیشنهاد بهتر یونایتد پاسخ مثبت بدهد. 

رئال حالا متوجه شده است که مندس در مورد لونین نیز سیاستی مشابه در پیش گرفته و جدایی گلر اوکراینی را باید قطعی دانست. او هنوز به پیشنهاد تمدید رئال پاسخی نداده است.

2048528

طبق ادعای مارکا و آاس، در نهایت صبر مدیران باشگاه مادریدی تمام شده و به مندس اعلام کرده‌اند که در صورت رسیدن پیشنهاد 30 میلیون یورویی حاضر به فروش لونین هستند. لازم به ذکر است که این دروازه‌بان تنها تا ژوئن 2025 قرارداد دارد.

رئال برای جانشینی لونین به بازگرداندن کپا فکر می‌کند و گلر اسپانیایی به همین دلیل تمامی پیشنهادات را رد کرده است.

نظرات بینندگان