arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۰ - ۲۹ تير ۱۴۰۳

توصیه فردیناند به ستاره جدید یونایتد: اینطور موفق بشو

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، با انتشار پیامی انتقال لنی یورو به این باشگاه را تبریک گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، به لنی یورو، جدیدترین خرید این باشگاه برای کسب موفقیت در باشگاه جدیدش توصیه مهمی داشته است.

لیل و منچستریونایتد یک قرارداد 68 میلیون دلاری برای انتقال یورو امضا کردند و شیاطین سرخ با ارسال یک پیام ویدئویی از سوی فردیناند که به این بازیکن 18 ساله توصیه کرد چگونه موفق شود، انتقال او را اعلام کردند.

اسطوره یونایتد در پیام ویدئویی خطاب به یورو گفت: "لنی، لنی، لنی، چطوری برادر؟ گوش کن تبریک می‌‌گویم. به منچستریونایتد خوش آمدی. بهترين‌ها را برايت آرزو دارم. می‌دانم که تو سخت کار خواهی کرد و این همان راز است، مرد. سخت کار کن‌. سخت کار کن. کار کن، کار کن، روی تمام قسمت‌های بازی کار کن.

2055636

تو تمام پتانسیل‌های خیلی خوب را داری. همه ابزارها را داری، مرد. تو در یونایتد همه چیز داری. یونایتد بهترین باشگاه جهان است. جای زیبایی است برای بودن. برو و از این حضور لذت ببر، مرد. به زودی می‌بینمت. موفق بزن بریم. لنی، لنی، لنی."

در صورت دستیابی به اهداف خاص ورزشی، هزینه پرداختی یونایتد به لیل ممکن است تا 78 میلیون دلار افزایش یابد. یورو که 60 بازی برای لیل انجام داده بود، قراردادی 5 ساله با باشگاه لیگ برتری تا سال 2029 امضا کرده است. لیل فصل گذشته در لیگ فرانسه چهارم شد و این مدافع میانی 18 ساله پس از دو بار گلزنی در ۳۲ بازی عضو تیم منتخب فصل بود.

نظرات بینندگان