arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۲ - ۲۸ تير ۱۴۰۳

اوسمار ویه‌را: هنگام قبول هدایت پرسپولیس به مرگ تهدید شدم

اوسمار گفت: زمانی که در برزیل بودم در تیم‌های بزرگی کار کردم. آنجا هم فشار هواداران همیشه وجود داشت. به این فشار عادت داشتم. تنها چیزی که شاید من را ناراحت کرد رفتاری بود که با دختر و همسرم شد. در فضای مجازی چیز‌هایی گفته شد که فکر نمی‌کنم کسی مایل باشد این حرف‌ها را بشنود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا: اوسمار گفت: زمانی که در برزیل بودم در تیم‌های بزرگی کار کردم. آنجا هم فشار هواداران همیشه وجود داشت. به این فشار عادت داشتم. تنها چیزی که شاید من را ناراحت کرد رفتاری بود که با دختر و همسرم شد. در فضای مجازی چیزهایی گفته شد که فکر نمی‌کنم کسی مایل باشد این حرف‌ها را بشنود.

سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: من موقع جو سنگین بود اما خدا را شکر با حمایتی که از طرف بازیکنان داشتم و می‌دانستم که از من حمایت می‌کنند و دوست داشتند که من آنجا باشم و همینطور مدیریت که از من حمایت کرد، همه چیز به‌خوبی سپری شد. چون هواداران در فوتبال ایران همانند فوتبال برزیل همیشه کنار تیم هستند، فشار وارد می‌کنند. اما بعد از نتایجی‌ که به دست آوردیم شروع به حمایت کردند و توانستیم جو به وجود آمده را رو از بین برده و نتایج خوبی را به دست بیاوریم.

او تاکید کرد: شاید بدترین چیزی که گفتند این بود که شوهرت را راضی کن که زنده به برزیل برگردد تا اینکه بخواهیم او را در تابوت به برزیل برگردانیم. ما از او متنفریم و دوستش نداریم یا اینکه او لیاقت پرسپولیس را ندارد. شاید او را بدزدیم و بلایی سرش بیاید. او را قانع کن که به برزیل برگردد. حرف‌هایی گفته شد که در مغز آدم نمی‌گنجد.

نظرات بینندگان