arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۱ - ۲۷ تير ۱۴۰۳

حالا همه عاشق ساوت‌گیت شدند: نزدیک به جاودانگی!

جدایی گرت ساوت گیت از تیم ملی انگلیس باعث شد که پیام‌های تشکر و قدردانی به سمتش روانه شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گرت ساوت‌گیت پس از چندین هفته در معرض انتقادات شدید قرار داشتن تصمیم گرفت که از هدایت تیم ملی انگلیس کنارگیری کند و دوران حضور طولانی مدتش در این تیم خاتمه دهد و حالا همه در حال قدردانی و سپاسگزاری از این مربی انگلیسی هستند.

دوران ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس به پایان رسید. او پس از شکست در دومین فینال متوالی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا تصمیم گرفت راه را برای مرد جدیدی که نامش هنوز مشخص نیست باز کند. این در حالی است که او برای چندین هفته در معرض شدیدترین انتقادها قرار داشت اما اولین واکنش‌ها به خبر جدایی او بسیار جالب بود.

هری مگوایر در بین اولین نفراتی بود که به این خبر واکنش نشان داد و در صفحه‌اش در اینستاگرام نوشت: «تو باعث شدی که ما بار دیگر باور داشته باشیم. خاطراتی که تا همیشه باقی خواهند ماند. ممنونیم رئیس.»

جود بلینگام در واکنش به این اتفاق اظهار داشت: «من دوست دارم از گرت و اعضای کادرش به خاطر این خاطرات فوق العاده در طول دوران حضورش در این تیم تشکر کنم. از دیدگاه یک هوادار که عضوی از این تیم شد، فراز و نشیب احساسی زیادی داشتیم که امید و علاقه را به این کشور برگرداند.

2054167

این که کسی با این حد از فداکاری و اشتیاق هدایت من را برعهده داشته باشد باعث افتخار بود. گرت نه تنها با اختلاف یکی از بهترین مربیان تاریخ تیم ملی انگلیس است، بلکه انسانی باورنکردنی است. از تو به خاطر همه چیز ممنونم و بهترین آرزوها را در فصل بعدی برایت دارم، مربی.»

دکلان رایس در این باره نوشت: «ممنونیم مربی. بازی برای انگلیس تحت هدایت او باعث افتخار بود. این خاطراتی است که تا همیشه با من خواهد ماند. بهترین آرزوها برای تو در ماجراجویی بعدی.»

جوردن پیکفورد با اشاره به این اتفاق نوشت: «نابود شدم. این جدایی برای مدتی دردناک خواهد بود. من می‌خواهم از همه کسانی که ما را در طول این تورنمنت حمایت کردند و از کادر فنی و هم تیمی‌هایم تشکر کنم. من همچنین می‌خواهم از رئیس به خاطر این که در طول این مدت همیشه به من باور داشت تشکر کنم و بهترین آرزوها را در قدم‌های بعدی برایش دارم. ممنونم، گرت.»

گری لینه‌کر که ستاره سابق تیم ملی انگلیس است گفت: «من بهترین‎‌ها در آینده را برای گرت ساوت گیت آرزو می‌کنم. او افتخار و احترام و اتحادی را به انگلیس آورد که برای مدتی طولانی ندیده بودیم. او به جاودانه شدن در فوتبال نزدیک بود و همیشه با تواضع و شرافت و احترام کار کرد. ممنونیم گرت.»

2053558

جیمی کاراگر نوشت: «این دورانی بسیار خوبی برای همه در طول هشت سال گذشته بود. دو فینال، یک نیمه نهایی و یک چهارم نهایی در طول چهار تورتمنت برای گرت واقعا عالی است!»

شاهزاده ویلیام هم به این اتفاق اشاره کرد: «گرت، می‌خواهم از او نه به عنوان رئیس اتحادیه فوتبال، بلکه به عنوان هوادار انگلیس تشکر کنم. به خاطر ساختن تیمی که در سال ۲۰۲۴ شانه به شانه بهترین‌های دنیا پیش رفت. از تو به خاطر تواضع، اشتیاق و رهبری واقعی که تحت شدیدترین فشارها نشان دادی ممنونم. و به خاطر این که در تمام طول این مدت در سطح خودت ماندی. تو باید به دستاوردهایت بسیار افتخار کنی.»

مارک بولینگام هم به عنوان مدیر اتحادیه فوتبال نوشت: «در ۲۵ تورنمنت پس از سال ۱۹۶۶ و پیش از حضور گرت، ما فقط در هفت بازی مرحله حذفی پیروز شده بودیم. او در طول چهار تورنمنتش در ۹ بازی پیروز شد. بنابراین در هشت سال حضورش کاری کرد که مهم‌تر از ۵۰ سال قبلش بود.»

نظرات بینندگان