arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۲۵ تير ۱۴۰۳

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۲۴ تیر ۱۳۸۰: مسکو اعلام کرده موجوداتی از کرات آسمانی در روسیه فرود آمده و از خاک زمین نمونه برداری کرده اند

خاطرات هاشمی رفسنجانی: آمريكا، امروز چهارمين آزمايش موشك ضدموشك را با موفقيت انجام داد كه انتقاد شديد روسيه را در پى داشت. ژنرال [پرویز] مشرف، [رییس‌جمهور پاکستان]، ديروز وارد هند شده و اعلام شده، مذاكرات‌شان مثبت بوده؛ او متولد دهلى است كه به پاكستان مهاجرت كرده و مسأله كشمير، مهم‌ترين مانع نزديكى آنها است. روسيه اعلام كرده كه موجوداتي از كُرات آسماني، در سرزمين روسيه فرود آمده‌اند و از خاك زمين، نمونه‌بردارى كرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: اکبر هاشمی رفسنجانی با دو دوره ریاست جمهوری ایران، سابقه ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت و بسیاری مناصب مهم دیگر، از مهمترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.
 
«انتخاب» هر شب خاطرات روزنوشت هاشمی را منتشر می‌کند.
 
۲۴ تیر ۱۳۸۰: آقاى [محمد زند] وكيلى، شهردار قم آمد. براى گرفتن زمين باغ سالاريه از دانشگاه امام صادق (ع)، براى پارك عمومى در قم و نیز پيگيرى همكارى شهردارى تهران، در ساخت خيابان حرم تا حرم (قم ـ جمكران) استمدادكرد وگفت، امسال مسافران پاكستان و عرب به قم زياد شده است. 
 
آقاى [علی] محمدى ‌اردهالى،كتابفروش [مدیر انتشارات محمدی] آمد. از بازداشت ملى، مذهبى‌ها كه برادرش [مهدی محمدی اردهالی] هم جزو آنهاست، انتقادكرد و خواهان رسيدگى من شد و نيز از چاپ و انتشار تفسير الميزان توسط جامعه مدرسين [حوزه علمیه قم] و سازمان تبليغات [اسلامی]، شكايت نمود؛ چون امتياز نشر آن از سوى مؤلف، به او واگذار شده است. 
 
آقاى مسيح مهاجرى، [مشاور اجتماعی رییس‌جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد.گفت، با رهبرى ملاقات مفصلى داشته و از عدم قاطعيت ايشان در برخورد با افراطيون دوم‌خردادى و تجاوز به ارزش‌هاى انقلاب و از انفعالى‌عمل‌كردن در به‌كارگيرى اصطلاحات آنها انتقاد كرده است. پيشنهاد داشت كه من مديريت صحنه دفاع از انقلاب را به عهده بگيرم. اشكالات و موانع‌كار را توضيح دادم. عصر، مصاحبه‌اى با آقاي صادق الحسينى داشتم؛ بيشتر در مورد سياست ‌خارجى در ارتباط با كشورهاى عرب و اسلامى بود.   
 
اعتصاب و تظاهرات كارگران بيكارشده و يا آنها كه حقوق‌شان به عقب‌افتاده، زياد است و امروز دو گروه، مقابل مجلس با پليس درگير شده‌اند.جمع زيادى از نمايندگان مجلس، امروز با انتشار بيانيه‌اى، خواستار محاكمه [آریل] شارون، [نخست‌وزیر اسراییل]، در دادگاه جنايات جنگى شده‌اند.  
 
آمريكا، امروز چهارمين آزمايش موشك ضدموشك را با موفقيت انجام داد كه انتقاد شديد روسيه را در پى داشت. ژنرال [پرویز] مشرف، [رییس‌جمهور پاکستان]، ديروز وارد هند شده و اعلام شده، مذاكرات‌شان مثبت بوده؛ او متولد دهلى است كه به پاكستان مهاجرت كرده و مسأله كشمير، مهم‌ترين مانع نزديكى آنها است. روسيه اعلام كرده كه موجوداتي از كُرات آسماني، در سرزمين روسيه فرود آمده‌اند و از خاك زمين، نمونه‌بردارى كرده‌اند.
نظرات بینندگان