arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

تماس آنچلوتی با ستاره برزیلی: فصل بعد فیکسی!

کارلو آنچلوتی با اندریک درباره شرایطش در فصل آینده در ترکیب رئال مادرید صحبت کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عملکرد درخشان اندریک در ترکیب پالمیراس باعث شد که باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب او باشند اما در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد با این ستاره برزیلی به توافق برسد و او را به خدمت بگیرد و حالا منتظر حضور او در اردوی این تیم پس از حذف تیم ملی برزیل از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا است.

این بازیکن نتوانست به تیم ملی کشورش برای حضور در فینال رقابت‌های کوپا کمک کند اما قصد دارد دو هفته زودتر به تمرینات رئال مادرید اضافه شود تا خیلی زود بتواند با جو این تیم هماهنگ و همراه شود و امیدوار است که فصل درخشانی را در پیراهن رئال در سانتیاگو برنابئو پشت سر بگذارد. 

2051351

حالا UOL Esporte خبر داده است که کارلو آنچلوتی در روزهای اخیر تماسی با این بازیکن داشته و به او اطلاع داده است که روی حضور او در ترکیب اصلی رقابت‌های لالیگا ولی قهرمانان اروپا حساب می‌کند و به نوعی اطمینان خاطر را داده است که جایش در ترکیب ثابت رئال مادرید محفوظ است.

گفته می‌شود که مدیران رئال مادرید اطمینان زیادی به اندریک دارند و معتقد هستند که او در شرایطی به این تیم اضافه خواهد شد که آماده‌تر از وینیسیوس جونیور و رودریگو در زمان پیوستن‌شان به این باشگاه است. همین باعث شده است که آنها امیدوار باشند که او خیلی زود به ترکیب اصلی تیم اول راه پیدا کند و نیازی به سپری کردن زمان در تیم دوم یا روی نیمکت نداشته باشد.

نظرات بینندگان