arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

معارفه امباپه باعث عصبانیت شدید رئال شد

در رئال مادرید از رفتار برخی اعضای رسمی باشگاه به خاطر فروش بلیت‌های رایگان معارفه کیلیان امباپه عصبانی هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 سه‌شنبه ساعت 13:30 به وقت تهران برای هواداران رئال ‏مادرید روز ویژه‌ای است. روزی که قرار است خرید بزرگ‌شان کیلیان ‏امباپه، در ورزشگاه برنابئو به هواداران معرفی شود. ‏

باشگاه رئال مادرید که تاریخ و زمان برگزاری مراسم امباپه را اعلام ‏کرده بود، هفته قبل از طریق سایت باشگاه گفت که شرکت در این ‏مراسم رایگان خواهد بود. رئال گفت که اعضای رسمی و پرمیوم ‏باشگاه بدون نیاز به در صف ایستادن می‌توانند رایگان در مراسم ‏معارفه امباپه شرکت کنند، ولی برای دیگران این مراسم با اینکه رایگان ‏خواهد بود ولی آنها باید برای حضور در آن ثبت‌نام کنند. ‏

2053401

دیروز اعلام شد که تمامی بلیت‌ها فروش رفته و برنابئو در روز معرفه لبریز از تماشاگر خواهد بود تا معارفه امباپه مثل رونالدو در ورزشگاهی پر از تماشاگر و بدون صندلی خالی برگزار شود. 

نکته عجیب ولی فروش بلیت‌های رایگان در بازار سیاه است. برخی اعضای رسمی باشگاه که زودتر و بدون صف بلیت تهیه کرده بودند، خیلی زود آنها را در سایت‌های اینترنتی برای فروش گذاشتند و قیمت تا 150 یورو نیز بالا رفته است.

آاس نوشت که در باشگاه مادریدی از رفتار این اعضای رسمی بهت‌زده و عصبانی هستند و حتی ممکن است این قضیه عواقب سنگینی نیز برایشان داشته باشد. باشگاه تصور نمی‌کرد این افراد بلیت‌های رایگان را با قیمت بالا برای فروش در بازار سیاه قرار دهند.

نظرات بینندگان