arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۳ تير ۱۴۰۳

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

به تازگی ویدئویی از مجتبی شکوری که با حضور در برنامه "کتاب باز" با اجرای سروش صحت به شهرت رسید، وایرال شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به تازگی ویدئویی از مجتبی شکوری که با حضور در برنامه "کتاب باز" با اجرای سروش صحت به شهرت رسید، وایرال شده. او که پیش از این خود را جزو رتبه‌های برتر کنکور با رتبه ۴۸ معرفی می‌کرد، حالا با انتشار ویدئویی اعتراف کرده که سهمیه‌ای بوده و بابت دروغـی که به مردم گفته عذرخواهی کرده است.

 
 

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

کتاب باز از برنامه‌های نسبتا محبوب سیما طی یک دهه گذشت بود که با تعطیلی‌اش موجی از محبوبیت همراهش شد و هر از چند گاهی هم ویدوهایش در فضای مجازی وایرال می‌شود. اما حالا اعتراف غیرمنتظره مجتبی شکوری، هجمه‌ای را علیه خودش، سروش صحت و تیم سازندگان برنامه درست کرده. برخی معتقدند که آیا سروش صحت نمی‌دانست که این فرد را به برنامه راه داد؟ البته برخی هم از صداقت شکوری تمجید کرده‌اند اما خب انگار چیزی از خشم عمومی کم نمی‌کند. 

نکته‌ای که حالا بیش از پیش در میان نظرات کاربران به چشم می‌خورد، آن حس خیانتی‌ست که از این رفتار دوگانه آقای شکوری گرفته‌اند. به خصوص آن‌هایی که هوادار افراطی‌اش بودند حالا انگار بدجوری توی ذوقشان خورده. حالا انگار وقت آن رسیده که آن جملات به ظاهر دلنشین و پادکست‌های انگیزشی را به دست باد بسپارند و از ذهن‌شان بیرون کنند. 

نظرات بینندگان