arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۰۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

خاطرات هاشمی رفسنجانی، ۲۱ تیر ۱۳۸۰

خاطرات هاشمی رفسنجانی: زدوخورد بین اسراییلى‌ها و فلسطینى‌ها، علیرغم ادعاى آتش‌بس، ادامه دارد. تظاهرات وسیع همجنس‌بازان در ایتالیا و اسپانیا و درخواست‌هاى نامعقول، در جهت عادى‌شدن این انحراف، مورد توجه رسانه‌هاى غربى است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»: اکبر هاشمی رفسنجانی با دو دوره ریاست جمهوری ایران، سابقه ریاست مجلس و ریاست مجمع تشخیص مصلحت و بسیاری مناصب مهم دیگر، از مهمترین شخصیت‌های تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود.

«انتخاب» هر شب خاطرات روزنوشت هاشمی را منتشر می‌کند.

۲۱ تیر ۱۳۸۰: در خانه بودم. خواندن فيلمنامه «محاكمه» را تكميل‌كردم؛ نكات مثبت زياد و شيطنت‌هايى هم دارد و نيز كتاب [مویه‌های غریبانه]، «خاطرات [اسد] مستوفى»، دربارة فراريان ايرانى به شوروى پس از سقوط دولت [سیدجعفر] پيشه‌ورى را خواندم. وضع رقت‌بارى براى اُردوگاه‌هاى كار شوروى و فراريان ايرانى، ترسيم كرده است.  

در ايرلند، درگيرى‌ها شروع شده و نگرانى جدى براى انگليس دارد و نيز جلوگيرى پليس از اكران يك فيلم اكران محدود در بعضى جاها، باعث افتضاح انگليسى‌ها شده؛ سرگذشت نُه نفر سياهپوست است كه در زندان‌هاى انگلستان كشته شده‌اند و ادعاى اينكه صدها نفر، در زندان‌هاى انگليس به همان سرنوشت دچار شده‌اند. 

زدوخورد بين اسرایيلى‌ها و فلسطينى‌ها، علیرغم ادعاى آتش‌بس، ادامه دارد. تظاهرات وسيع همجنس‌بازان در ايتاليا و اسپانيا و درخواست‌هاى نامعقول، در جهت عادى‌شدن اين انحراف، مورد توجه رسانه‌هاى غربى است.

نظرات بینندگان